• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
2

اصفهانی‌ها ۱۵۰هزار حساب قرض‌الحسنه را به‌صورت آنلاین افتتاح کردند/ پرداخت ۱۱۶هزار فقره وام قرض‌الحسنه در استان اصفهان

  • کد خبر : 48267
  • 31 خرداد 1401 - 16:29
اصفهانی‌ها ۱۵۰هزار حساب قرض‌الحسنه را به‌صورت آنلاین افتتاح کردند/ پرداخت ۱۱۶هزار فقره وام قرض‌الحسنه در استان اصفهان

مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان اصفهان گفت: بیش از ۶۵۰ هزار نفر از مردم این استان مشتری بانک قرض‌الحسنه مهر ایران هستند. سال گذشته این بانک تقریباً ۱۱۶هزار فقره وام قرض‌الحسنه در استان اصفهان به مبلغ بیش از ۴۱هزار میلیارد ریال پرداخته است.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی «بانک قرض‌الحسنه مهر ایران»، در سال جاری که به نام سال «تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین» از سوی مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) نام‌گذاری شده است، «بانک قرض‌الحسنه مهر ایران» نیز به عنوان بانک تخصصی قرض‌الحسنه، در تلاش است تا با حمایت از شرکت‌ها و نهادهای دانش‌بنیان سهم خود را در تحقق این هدف مهم سال عملیاتی و اجرایی نماید. به گفته مدیر شعب استان اصفهان، در این استان نیز به برنامه‌ریزی‌های خوبی برای حمایت حداکثری از شرکت‌های دانش‌بنیان صورت پذیرفته است.
«رضا اسفندیاری» مدیر شعب «بانک قرض‌الحسنه مهر ایران» در استان اصفهان در گفت‌وگویی با اشاره به اینکه بیش از ۶۵۰ هزار نفر از مردم استان اصفهان مشتری این بانک هستند، افزود: هدف‌گذاری ما افزایش ۲برابری مشتریان بانک در این استان است که امید داریم به زودی روی دهد.
وی منابع «بانک قرض الحسنه مهر ایران» در استان اصفهان را ۷۷هزار میلیارد ریال عنوان کرد و تأکید داشت: هدف‌گذاری شده این رقم تا پایان سال به ۱۱۰هزار میلیارد ریال افزایش پیدا کند.

۱۱۶هزار فقره وام قرض‌الحسنه در استان اصفهان پرداخت شد
اسفندیاری گفت: در سال گذشته تقریباً ۱۱۶هزار فقره وام قرض‌الحسنه در استان اصفهان به مبلغ بیش از ۴۱هزار میلیارد ریال پرداخت شده است.
وی آمار وام‌های پرداخت شده در ۲ ماهه سال جاری را نیز حدود ۱۵هزار و ۷۰۰ فقره و به مبلغ ۷۱۰۰ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: یکی از سیاست‌های کلان «بانک قرض‌الحسنه مهر ایران» حمایت از اقشار آسیب‌پذیر است و بر همین اساس این بانک در سال گذشته ۲۵۱ فقره به ارزش ۱۰۷ میلیارد ریال به مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) و تعداد ۱۲۰ فقره به مبلغ ۷۰ میلیارد ریال به مددجویان بهزیستی اعطا کرده است.
اسفندیاری یکی از طرح‌های مورد استقبال «بانک قرض‌الحسنه مهر ایران» را طرح کالاکارت عنوان کرد و گفت: از ابتدای سال ۱۴۰۱ تعداد ۱۳۶۰ فقره کالا کارت به مبلغ ۳۷۷ میلیارد ریال به مشتریان پرداخت شده است.
مدیر شعب «بانک قرض‌الحسنه مهر ایران» در استان اصفهان حمایت از توسعه اشتغال در کشور با حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان را یکی دیگر از سیاست‌های کلان «بانک قرض‌الحسنه مهر ایران» عنوان کرد و گفت: در راستای اجرای این سیاست، برای معرفی طرح‌های بانک، با شهرک علمی تحقیقاتی و شرکت‌های دانش‌بنیان مکاتباتی صورت پذیرفته و جلساتی بازاریابی نیز برگزار شده است.
وی پشتیبانی از قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت را نیز یکی دیگر از تکالیف «بانک قرض‌الحسنه مهر ایران» دانست و افزود: طی ۲ ماه گذشته در این استان حدود ۵۸۰ فقره وام ازدواج به مبلغ ۷۸۰ میلیارد ریال و بیش از هزار فقره وام حمایت از فرزندآوری به مبلغ حدود ۳۷۰ میلیارد ریال پرداخت شده است. ضمن اینکه در سال گذشته تقریباً ۱۸۰۰ فقره وام ازدواج به مبلغ ۱۵۳۰ میلیارد ریال پرداخت شده است.

۱۵۰هزار فقره حساب بدون مراجعه به شعبه افتتاح شد
اسفندیاری با تأکید بر اینکه افتتاح حساب و درخواست وام به‌صورت غیرحضوری یکی از خدمات برجسته «بانک قرض‌الحسنه مهر ایران» محسوب می‌شود، گفت: ۱۸هزار و ۳۰۰ فقره افتتاح حساب در سال جاری و ۱۴۸هزار فقره در سال گذشته به‌ صورت غیرحضوری و از طریق همراه بانک وب‌سایت بانک پذیرفته است. تا نیمه خرداد سال جاری نیز ۳۰۰۰ فقره وام از این طریق پرداخت شده است.
وی به موضوع خدمات اجتماعی «بانک قرض‌الحسنه مهر ایران» نیز اشاره کرد و در این رابطه اظهار داشت: در استان اصفهان اهدای دو نوبت اقلام پزشکی در سال ۱۴۰۰ در قالب طرح شهید سلیمانی به دانشگاه علوم پزشکی اصفهان به ارزش تقریبی ۲۵میلیارد ریال، توزیع بیش از ۱۰۰۰ عدد دفتر و خودکار و مداد رنگی در مدارس مناطق محروم اصفهان در ابتدای سال ۱۴۰۱، تجهیز مرکز واکسیناسیون گلستان شهدای اصفهان و توزیع ۱۰۰ بسته معیشتی در سال ۱۴۰۰ در مناطق محروم اصفهان از جمله اقدامات صورت گرفته در این بخش به شمار می‌رود.
مدیر شعب «بانک قرض‌الحسنه مهر ایران» در استان اصفهان پایدارسازی منابع بانک در راستای تداوم خدمت‌رسانی به اقشار مختلف جامعه را نیز یکی از اهداف مهم مدیریت شعب استان اعلام کرد و گفت: تعامل سازنده با مشتریان حقوقی استان اصفهان در راستای انجام عملیات بانکی این شرکت‌ها و پشتیبانی از آن‌ها و تسریع در پرداخت وام گروهی سازمان‌ها از جمله رویکردهایی است که سبب شده مشتریان حقوقی مانند پالایشگاه نفت اصفهان، فولاد مبارکه اصفهان و ذوب آهن اصفهان از این بانک خدمات دریافت کنند.
وی در نهایت خاطرنشان ساخت: افتخار ما جلب رضایت مشتریان در ارائه خدمات بانکی سریع و آسان است.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=48267

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.