• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
5

اشک ریختن وینیسیوس هنگام توهین نژادپرستانه هواداران والنسیا/ خشم فدراسیون فوتبال اسپانیا از هواداران

  • کد خبر : 70186
  • 03 خرداد 1402 - 6:27
اشک ریختن وینیسیوس هنگام توهین نژادپرستانه هواداران والنسیا/ خشم فدراسیون فوتبال اسپانیا از هواداران

فدراسیون فوتبال اسپانیا از اتفاقات رخ داده برای وینیسیوس جونیور، ستاره رئال مادرید شوکه شده است.

اتفاقات شب گذشته در دیدار دو تیم رئال مادرید و والنسیا موجی از انتقاد علیه لالیگا و فدراسیون فوتبال اسپانیا را به همراه داشته است. 

تداوم شعار‌های نژادپرستانه علیه وینیسیوس جونیور در طول این فصل و نبود برخورد قاطع از سوی مدیران لالیگا و دیگر مسئولان فوتبال اسپانیا با تماشاگرانی که چنین رفتاری داشته‌اند باعث شده که بسیاری از فوتبال‌دوستان و چهره‎‌های سرشناس دنیای فوتبال از این اتفاقات عصبانی باشند. 

این روند شب گذشته به اوج خودش رسید و تصاویر منتشر شده از توهین‌ها به این بازیکن برزیلی که باعث شد او در جریان این بازی نتواند ناراحتی‌اش را مخفی کند و اشک‌هایش سرازیر شود، انتقادات از فوتبال اسپانیا را به اوج رساند. 

فدراسیون فوتبال این کشور شب گذشته بیانیه‌ای در این زمینه منتشر کرد و مدعی شد که این اتفاقات برای آن‌ها هم بسیار ناراحت کننده بوده است. گفته می‌شود که آن‌ها از اتفاقات مستایا شوکه شده‌اند و خواهان اقدام فوری کمیته انضباطی و کمیسیون ایالتی علیه رفتار‌های نژادپرستانه و خشونت آمیز هستند که ممکن شامل تخلیه و بستن سکو‌ها یا حتی ورزشگاه باشد. 

فدراسیون فوتبال اسپانیا قصد دارد به صورت مستقل در این موضوع ورود کند و تحقیقاتی را درباره اتفاقات رخ داده در مستایا انجام دهد. آن‌ها خواهان برخورد جدی و اعمال تنبیه‌های سنگین علیه تیم‌ها و هواداران توهین کننده هستند.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=70186

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.