• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
4

اشجاری: قرعه بدی نصیب استقلال شد/ صبر هواداران لبریز شده است!

  • کد خبر : 41279
  • 18 اسفند 1400 - 13:03
اشجاری: قرعه بدی نصیب استقلال شد/ صبر هواداران لبریز شده است!

بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال می‌گوید قرعه نامطلوبی برای آبی‌ها در یک چهارم نهایی جام حذفی نصیب این تیم شده است.

حسن اشجاری، بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال در گفت‌وگو با ایسنا، درباره تقابل آبی‌پوشان پایتخت مقابل نساجی مازندران در مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام حذفی اظهار کرد: من فکر می‌کنم، قرعه استقلال، قرعه بدی است چون نساجی فوتبال خوبی ارائه می‌دهد و سرمربی تیمش هم عملکرد خوبی از خودش ارائه داده است. پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک صف‌آرایی می‌کند و آلومینیوم هم شرایط خیلی خوبی ندارد.

او ادامه داد: در حال حاضر خلیج فارس ماهشهر جزو پدیده‌های این فصل جام حذفی است و اینکه تا مرحله یک چهارم نهایی مسابقات آمده، نشان‌دهنده عملکرد خوب این تیم است. نساجی تیم از پیش بازنده‌ای نیست و این تیم می‌تواند حریف دردسرسازی برای استقلال باشد.

بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال درباره شرایط آبی‌پوشان پایتخت گفت: استقلال روی نوار برد افتاده است اما نباید از نساجی بگذریم و این تیم در بازی‌های خارج از خانه هم عملکرد خوبی داشته و در جام حذفی حساب ویژه‌ای باز کرده است. استقلال در خط دفاع نشان داده با وجود رفتن مرادمند و یزدانی آسیب‌پذیر است. هر چند خط حمله استقلال موقعیت‌ساز است اما آبی‌ها باید نگاه ویژه‌ای روی خط دفاع داشته باشند. امیدوارم با حضور سلیوا، شرایط خط دفاعی تیم بهتر شود و مثل قبل، خط دفاع مستحکمی را در استقلال شاهد باشیم.

این پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این سوال که آبی‌پوشان پایتخت می‌توانند ناکامی خود را در ۲ فصل گذشته رقابت های جام حذفی جبران کنند؟ گفت: در  ۲ جام حذفی گذشته، هیچ اتحادی وجود نداشت و حاشیه‌های تیم بسیار زیاد بود. پیش از فینال‌های جام حذفی می‌دانید که مجیدی به چه حاشیه‌هایی افتاد اما استقلال در حال حاضر به آرامش مشخصی رسیده و این همدلی می‌تواند کمک زیادی به آبی‌ها کند و حواشی گذشته را برطرف کند. استقلال شرایط خوبی دارد و می‌تواند مثل لیگ برتر، در جام حذفی نیز عملکرد خوبی از خودش برجای بگذارد. به نظر من اگر یک احتیاط قابل توجهی در بازی‌ های جام  حذفی مد نظر باشد، می‌توان نتیجه مطلوب‌تری به دست بیاید.

اشجاری، در پایان و در پاسخ به این سوال که استقلال توانایی قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی را در این فصل از مسابقات دارد؟ گفت: استقلال قطعا این پتانسیل را دارد. اگر فینال جام حذفی بعد از پایان مسابقات لیگ برتر باشد، استقلال می‌تواند تمرکز بهتری داشته باشد اما به نظر من باید تمرکزها روی لیگ باشد چون صبر هواداران لبریز شده و می‌خواهند با فرهاد مجیدی عنوان قهرمانی را به دست بیاورند. امیدوارم رکورد شکست‌ناپذیری استقلال حفظ شود و در پایان شاهد قهرمانی استقلال در لیگ برتر باشیم.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=41279

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.