• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
1

اشجاری: اسکوچیچ فقط بله و چشم می‌گوید!/ مربی بعدی سپاهان خارجی است

  • کد خبر : 47855
  • 25 خرداد 1401 - 12:27
اشجاری: اسکوچیچ فقط بله و چشم می‌گوید!/ مربی بعدی سپاهان خارجی است

یک ملی‌پوش سابق فوتبال ایران می‌گوید اسکوچیچ اقتدار لازم را در تیم‌ملی ندارد تا خواسته‌هایش عملی شود.

حسن اشجاری در گفت‌وگو با ایسنا درباره وضعیت تیم ملی فوتبال ایران و شکست مقابل الجزایر اظهار کرد: تیم ملی یک بازی کاملا سردرگم را انجام داد و این عملکرد با اردویی که برگزار شد، دور از انتظار نبود. بازیکنان همان‌ها هستند اما روح تیمی وجود ندارد و آن شخصیت تیمی در تیم ملی کم شده است. این نتایج به خاطر شرایط تیمی است. وضعیت اردویی بسیار تاثیر گذار است و از مصاحبه‌های بازیکنان می‌شد فهمید که شرایط تیم ملی چقدر بد است. تیم ملی در بدترین شرایط آب و هوایی تمرین کرد و در کل اردوی خوبی برگزار نشد.

او درباره عملکرد اسکوچیچ گفت: من از ابتدا مخالف او بودم اما اعتقاد دارم اگر یک مربی خوب نتیجه بگیرد باید به او فرصت داد که کار کند. به سرمربی‌مان چه دادیم که از او نتایج درخشان بخواهیم؟ ما شرایط خوبی را برای تیم ملی فراهم نکردیم. ضمن این‌که باید بگویم سرمربی دیگر اقتدار لازم را ندارد تا خواسته‌هایش عملی شود. انگار فقط بله و چشم می‌گوید. حضور در جام جهانی برای اسکوچیچ رزومه بزرگی می‌شود اما به هر قیمتی نمی‌شود روی نیمکت نشست و اگر من بودم دیگر نمی‌ماندم. سکوتش برای این است که جایگاهش را حفظ کند.

بازیکن سابق سپاهان درباره جدایی نویدکیا از سپاهان و گزینه‌های مربی‌گری این تیم هم گفت: من موافق نبودم که نویدکیا جدا شود اما به هر حال هواداران انتظار قهرمانی از تیم دارند. محرم تاکید و اصرار به بازی زیبا داشت که متاسفانه در فوتبال ایران جوابگو نیست. البته با شناختی که از باشگاه سپاهان دارم، می‌دانم این باشگاه سرمایه سوزی نمی‌کند و نویدکیا همیشه جایگاه بالایی در بین هواداران خواهد داشت.

او ادامه داد: آن‌ها تمایل دارند که گزینه‌ خارجی جذب کنند. آقای ساکت ارتباطات قوی در انتخاب خارجی‌ها دارد و به نظر من مربی بعدی خارجی خواهد بود. در فصل پیش رو اگر تصمیم درست بگیرند و بازیکنان خوبی را در فصل نقل و انتقالات جذب کنند، می‌توانند مدعی باقی بمانند. البته ستارگان این تیم یکی یکی دارند سپاهان را ترک می‌کنند اما باتوجه به سیاست باشگاه، تیم در بالای جدول باقی می‌ماند. اکنون نباید زمان را در فصل نقل و انتقالات از دست دهند و از این فرصت پرسپولیس دارد استفاده می‌کند.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=47855

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.