• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
3

استفاده از ظرفیت بسیج برای انجام واکسیناسیون صنعت خودرو و قطعه سازی / سایپا دلسوزانه و جهادی برای واکسیناسیون صنعت خودروسازی اقدام کرد

  • کد خبر : 21665
  • 31 مرداد 1400 - 17:36
استفاده از ظرفیت بسیج برای انجام واکسیناسیون صنعت خودرو و قطعه سازی / سایپا دلسوزانه و جهادی برای واکسیناسیون صنعت خودروسازی اقدام کرد

به گزارش رویداد خبر به نقل از سایپا نیوز، سردار سرتیپ پاسدار سید محمود حسینی در مراسم آغاز واکسیناسیون کارکنان شرکت های قطعه سازی، اظهارداشت: بیش از ۲۰ ماه است که کشور درگیر ویروس منحوس کرونا شده است و خیلی از خانواده ها دغدار شدند لذا در قالب طرح شهید سپهبد سلیمانی گروه بسیج در […]

به گزارش رویداد خبر به نقل از سایپا نیوز، سردار سرتیپ پاسدار سید محمود حسینی در مراسم آغاز واکسیناسیون کارکنان شرکت های قطعه سازی، اظهارداشت: بیش از ۲۰ ماه است که کشور درگیر ویروس منحوس کرونا شده است و خیلی از خانواده ها دغدار شدند لذا در قالب طرح شهید سپهبد سلیمانی گروه بسیج در چهار حوزه مراقبت، نظارت، حمایت و واکسیناسیون اقدامات کمکی خود به شبکه بهداشت کشور را آغاز کرد.

وی ادامه داد: بر اساس طرح شهید سلیمانی، شاغلان ایران خودرو، سایپا و کارخانجات غرب تهران که تحت پوشش سپاه محمد رسول الله (ص) قرار دارند واکسینه می‌شوند و در گام بعدی هم خانواده این عزیزان واکسن کرونا را دریافت خواهند کرد.

جانشین قرارگاه زیستی سپاه محمدرسول الله(ص) اظهارداشت: گروه خودروسازی سایپا با هماهنگی مطلوب، دلسوزانه و جهادی برای واکسیناسیون صنعت خودروسازی و قطعه سازی اقدام کرد، لذا امیدواریم این روند برای ماه های آتی ادامه پیدا کند تا تمام فعالان این حوزه دوز اول و دوم واکسن کرونا را دریافت کنند.

سردار حسینی خاطرنشان کرد: درخصوص واکسیناسیون با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به صورت هدفمند همکاری می کنیم تا هم در سطح محلات و مناطق مختلف تهران و هم در سطح اقشار، واکسیناسیون به سرعت انجام شود.

وی گفت: در شرایط فعلی که واردات واکسن افزایش پیدا کرده و تعداد افراد مشمول بیشتر شده است، نیاز به افزایش مراکز و شیفت‌های واکسیناسیون داریم تا حوزه‌های خدمات دهی در امر واکسیناسیون بیشتر شود.

سردار حسینی افزود: امیدوارم با اقدامات پیش‌رو و کار جهادی که دوستان انجام داده‌اند نتایج خوبی را در مقابله با ویروس کرونا شاهد باشیم.

گفتنی است، در پی تفاهم‌نامه مشترک وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و گروه سایپا، این گروه خودروسازی به عنوان نماینده وزارت بهداشت در صنعت خودرو (خودروسازان و قطعه‌سازان) انتخاب شد تا راهبری و هماهنگی اجرای طرح واکسیناسیون کارکنان و کارگران این صنایع را انجام دهد؛ بر این اساس از دو هفته پیش طرح واکسیناسیون فعالان صنعت خودروسازی آغاز شد.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=21665

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.