• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
3

استفاده از ظرفیت‌های مشورتی نمایندگان در مسیر اجرای پروژه‌های تحولی وزارت صمت

  • کد خبر : 44119
  • 06 اردیبهشت 1401 - 16:17
استفاده از ظرفیت‌های مشورتی نمایندگان در مسیر اجرای پروژه‌های تحولی وزارت صمت

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت صمت در نشست معاونان امور مجلس دولت با رئیس مجلس شورای اسلامی، گفت: وزارت صمت مصمم است از ظرفیت‌های نظارتی و مشورتی نمایندگان مجلس استفاده کند و با تمام وجود خود را ملزم به پاسخگویی و همراهی همه‌جانبه با قوه مقننه می‌داند.

به گزارش رویداد خبر به نقل از  شاتا، محمدجواد حاجی‌حسینی با قدردانی از تلاش‌ها و حمایت‌های رئیس و نمایندگان مجلس درخصوص اقدامات و برنامه‌های تحولی وزارت صمت، توضیح داد: تعداد پرسش‌ها از وزرای دولت سیزدهم، دغدغه‌مندی دولت و مجلس انقلابی نسبت به مسائل اساسی کشور و مشکلات مردم را نشان می‌دهد.

وی با تأکید بر ضرورت انسجام و هماهنگی بیشتر دولت و مجلس در برنامه‌های حضور وزرا در خانه ملت، عنوان کرد: نمونه بارز تعاملات مثبت و همکاری‌های سازنده مجلس با دستگاه‌های اجرایی در عملکرد معاونان قوانین و نظارت مجلس شورای اسلامی مشهود و ملموس است.

حاجی‌حسینی در پایان بابیان این‌که وزارت صمت در مسیر اجرای برنامه‌های تحولی خود به‌ویژه تنظیم، تدوین و اجرای سند آمایش صنعتی، معدنی و تجاری مناطق مختلف کشور به‌طور حتم از ظرفیت‌های مشورتی مجلس بهره خواهد برد، افزود: وزارت صمت مصمم به بهره‌گیری از ظرفیت‌های نظارتی و مشورتی نمایندگان مجلس است و با تمام وجود خود را ملزم به پاسخگویی و همراهی همه‌جانبه با قوه مقننه می‌داند.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=44119

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.