• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
3

استاندار کردستان ازعملکرد بانک مسکن در پرداخت تسهیلات مددجویان بهزیستی تقدیر کرد

  • کد خبر : 20447
  • 13 مرداد 1400 - 10:05
استاندار کردستان ازعملکرد بانک مسکن در پرداخت تسهیلات مددجویان بهزیستی تقدیر کرد

در چهارمین جلسه کمیسیون هماهنگی بانکهای استان کردستان ، استاندار کردستان از عملکرد بانک مسکن در پرداخت تسهیلات مددجویان بهزیستی برای دومین سال پیاپی تقدیر کرد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از پایگاه خبری بانک مسکن –هیبنا؛ بهمن مرادنیا استاندار کردستان در چهارمین جلسه کمیسیون هماهنگی بانکهای استان کردستان با بیان این نکته که بانکها پشتیبان توسعه اقتصادی استان هستند، اظهار داشت: در تمامی بخشهای اقتصادی استان، بانکها با پرداخت تسهیلات به خوبی توانسته اند از فعالان اقتصادی و رفع مشکلات معیشتی مردم حمایت کنند و انتظار می رود همچنان در بحث سرمایه گذاری و حمایت از سرمایه گذاران تلاش و همکاری بیشتری انجام شود.
وی بر حمایت از رونق تولید توسط بانکها استان تاکید کرد و ابراز داشت: پرداخت تسهیلات به بخش تولید و سرمایه گذاری به نوعی سرمایه گذاری برای بانک های استان محسوب می شود بنابراین اگر چند طرح تولیدی شاخص در استان تعیین و جهت پرداخت تسهیلات، به بانک ها معرفی شود می تواند در رونق تولید و توسعه اقتصادی استان بسیار موثرتر باشد.
وی از عملکرد بسیار عالی بانک های استان به ویژه بانک مسکن در پرداخت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج و مددجویان بهزیستی تقدیر کرد و افزود: عملکرد اثربخش بانکهای استان در پرداخت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج و مددجویان کمیته امداد قابل تقدیر است ولازم است بانک ها در پرداخت این تسهیلات که موجب گشایش در معیشت مردم خصوصا این مددجویان می شوند ، دست و دلباز تر شوند.
همچنین در این جلسه خالد جعفری معاون امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان اظهار داشت: تسهیلات تبصره ۱۸ به عنوان قرض الحسنه به افراد تحت پوشش بهزیستی پرداخت می شود و سهم استان در سال ۹۹ مبلغ ۸۰ میلیارد تومان بود که ۸۸% آن جذب و پرداخت شد.
وی با تقدیر از عملکرد بسیار عالی بانک ها خصوصا بانک مسکن گفت: بانک های استان در جذب این تسهیلات همکاری خوبی داشتند و در کل پرونده سال ۹۹ بسته شد اما لازم است بهزیستی استان در شناسایی و معرفی افراد، بیشتر تلاش کند تا تسهیلات ۱۴۰۰ از این محل، اثربخشی بهتری داشته باشد.
لازم بذکر است در پایان این جلسه استاندار کردستان با اهدای لوح به جلال الدین سلیمی مدیر شعب استان کردستان از عملکرد بانک مسکن در پرداخت تسهیلات مددجویان بهزیستی تقدیر کرد.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=20447

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.