• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
2

استاندار فارس: اقبال عمومی مردم به بانک قرض‌الحسنه مهر ایران افزایش یافته است

  • کد خبر : 37848
  • 12 بهمن 1400 - 11:15
استاندار فارس: اقبال عمومی مردم به بانک قرض‌الحسنه مهر ایران افزایش یافته است

استاندار فارس ضمن تقدیر از عملکرد بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، گفت: توجه ویژه بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به اقشار ضعیف و آسیب‌پذیر جامعه، پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه آسان و همچنین تنوع زیاد طرح‌های بانک موجب شده استقبال از این بانک در استان افزایش یابد.

به گزارش رویداد خبربه نقل از روابط عمومی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران،«بهزاد شمس‌الدینی» مدیر شعب استان فارس در جلسه مشترک بانک‌های استان که به ریاست دکتر «محمدهادی ایمانیه» استاندار فارس برگزار شد، گزارشی درباره تسهیلات پرداختی در بخش‌های مختلف به‌ویژه تسهیلات تکلیفی پرداخت شده به سازمان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) و پرداخت کامل تعهدات در این بخش ارائه کرد.
وی خبر داد: مدیریت شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان فارس تا این برهه از سال جاری ۸۸۸ فقره به مددجویان کمیته امداد به ارزش ۳۵۶ میلیارد ریال و ۱۱۳ فقره به مددجویان بهزیستی به ارزش ۵۳ میلیارد ریال پرداخت کرده است.
شمس‌الدینی با اشاره به توجه ویژه بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به امر مبارک ازدواج، گفت: شعبه‌های استان فارس تا کنون ۲۱۳۴ فقره به ارزش ۱.۷۸۹ میلیارد ریال به متقاضیان پرداخت کرده‌اند.
بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در بخش تسهیلات تکلیفی عملکرد موفقی داشته است
در این جلسه استاندار فارس گفت: با توجه به اینکه تسهیلات ارائه شده از سوی بانک‌ها عاملی مؤثر در سرمایه‌گذاری محسوب می‌شود، بررسی عملکرد بانک‌ها از ابتدای این دوره مدیریتی در استان با جدیت در دستور کار قرار گرفته است.
ایمانیه پس از شنیدن گزارش بانک‌ها در خصوص تسهیلات پرداختی در استان، از عملکرد بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در پرداخت تسهیلات به‌ویژه در بخش تکلیفی تقدیر و تشکر کرد.
وی در همین رابطه گفت: توجه ویژه بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به اقشار ضعیف و آسیب‌پذیر جامعه، پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه آسان و همچنین تنوع زیاد طرح‌های بانک موجب شده استقبال از این بانک در استان افزایش یابد.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=37848

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.