• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
1

استانداردسازی الگوی پیامک رمز پویا در بانک توسعه تعاون اجرایی شد

  • کد خبر : 5832
  • 09 دی 1399 - 17:38
استانداردسازی الگوی پیامک رمز پویا در بانک توسعه تعاون اجرایی شد

بانک توسعه تعاون با اجرای طرح استانداردسازی الگوی پیامک رمز پویا، رمز دوم درخواستی مشتریان را با رعایت بالاترین استانداردهای امنیتی حاوی اطلاعات کامل تراکنش اعم از نوع تراکنش، مبلغ تراکنش و دریافت‌کننده وجه ارسال می‌کند.

 به گزارش رویداد خبربه نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون، در راستای هماهنگی با شبکه بانکی و به‌منظور افزایش امنیت حساب‌های بانکی مشتریان در تراکنش‌های مبتنی بر رمز پویا، پیامک‌های ارسالی رمز دوم از سوی بانک توسعه تعاون از روز سه‌شنبه ۹ دی‌ماه با رعایت الگوی استاندارد حاوی اطلاعات کامل تراکنش اعم از نوع تراکنش، مبلغ تراکنش و دریافت‌کننده وجه ارسال می‌شود.
بر اساس این تغییرات، رمز ارسالی تنها در بازه زمانی تعیین‌شده و صرفاً برای تراکنش درخواستی مشتری معتبر بوده و با تغییر هر یک از مشخصات تراکنش، اعم از مبلغ یا دریافت‌کننده وجه و نوع تراکنش، آن رمز قابل‌استفاده نیست و امکان انجام تراکنش میسر نخواهد بود.
گفتنی است بانک توسعه تعاون در راستای ارائه هرچه بهتر خدمات و تکمیل سبد خدماتی برای مشتریان، امکان دریافت رمز پویا از سایر درگاه‌ها ازجمله همراه بانک توسعه تعاون را نیز فراهم کرده است و همچنین آن دسته از مشتریانی که امکان استفاده از راهکارهای مبتنی بر گوشی تلفن همراه هوشمند را ندارند، می‌توانند رمز دوم پویا را به‌وسیله پیامک دریافت کنند.
لازم به ذکر است در حال حاضر، امکان دریافت رمز پویا در تمامی درگاه‌های پرداخت اینترنتی برای عموم مشتریان بانک توسعه تعاون از طریق پیامک فراهم است.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=5832

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.