• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
3

از عطاءلله معروفخانی مدیرعامل فولاد هرمزگان به‌عنوان چهره نامی صنعت تقدیر شد

  • کد خبر : 60342
  • 26 آذر 1401 - 9:09
از عطاءلله معروفخانی مدیرعامل فولاد هرمزگان به‌عنوان چهره نامی صنعت تقدیر شد

در چهارمین اجلاس سراسری چهره‌های نامی صنعت، معدن و اقتصاد کشور، از عطاالله معروفخانی، مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان تقدیر به عمل آمد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد هرمزگان، چهارمین اجلاس سراسری چهره‌های نامی صنعت، معدن و اقتصاد کشور در برندهای مسئولیت‌پذیر اجتماعی، صبح روز چهارشنبه ۲۳ آذرماه با حضور جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، اعضای هیئت عملی دانشگاه، معاون صنایع عمومی وزارت صنعت، معدن و تجارت و تعدادی از فعالان و دست‌اندرکاران شرکت‌های بزرگ معدنی و صنعتی و سازمان‌های مختلف در مرکز همایش‌های صداوسیما برگزار شد.
در این اجلاس از عطاالله معروفخانی مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان به‌عنوان مدیر و برند مسئولیت‌پذیر اجتماعی با اهدای تندیس چهارمین اجلاس سراسری چهره‌های نامی صنعت، معدن و اقتصاد کشور، تجلیل شد.
گفتنی است توانمندسازی سازمان‌ها و شرکت‌ها در زمینه مسئولیت اجتماعی، بررسی جایگاه اخلاق CSR در فعالیت‌های تولیدی-خدماتی بنگاه‌های تجاری اقتصادی، ارتقای سطح مشارکت سازمان‌ها و شرکت‌ها در حوزه‌های بین‌رشته‌ای، بررسی روش‌های ایجاد فعالیت‌های تجاری-اقتصادی بر مبنای الگوی مسئولیت‌پذیری اجتماعی، نهادینه‌سازی مفهوم مسئولیت اجتماعی در اقتصاد ایران و ارتقای جایگاه اخلاق کسب‌وکار و مسئولیت‌پذیری اجتماعی شرکت‌ها و سازمان‌ها از اهداف برگزاری این اجلاس به شمار می‌رود.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=60342

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.