• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
0

از سرپرست مدیریت عامل و پرسنل شرکت اکسین صنعت یاران جنوب تقدیر شد

  • کد خبر : 68716
  • 13 اردیبهشت 1402 - 12:06
از سرپرست مدیریت عامل و پرسنل شرکت اکسین صنعت یاران جنوب تقدیر شد

مراسم تجلیل از مسئولین حفاظت فنی و ایمنی برتر کمیته های حفاظت فنی و بهداشت کار استان خوزستان در سالن اجتماعات اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان با حضور مدیر کل اداره تعاون کار و رفاه اجتماعى استان خوزستان، ریاست اداره بازرسى کار استان خوزستان،شوراى هماهنگى وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعى و‌ مسئولین، مدیران، فعالان برتر حفاظت فنی و ایمنی ادارات دولتی و شرکت های خصوصی، تولیدی، صنعتی، بانک ها و موسسات و سایر مشاغل برگزار شد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد اکسین خوزستان، در آغاز این مراسم دکتر رشنودى ؛مدیر کل اداره تعاون کار و رفاه اجتماعى استان خوزستان درباره اهمیت برگزاری این مراسم به سخنرانی پرداخت.

در ادامه از مهندس محمد ولایت زاده پرسنل شرکت اکسین صنعت یاران جنوب بعنوان مسئول ایمنی و حفاظت فنی برتر استان خوزستان و مهندس حمید رضا احمدی عضو کمیته تشخیص صلاحیت ایمنی پیمانکاران استان خوزستان در راستای فعالیت های اثر بخش در کانون ایمنی و حفاظت فنی کشور تقدیر بعمل آمد.

در پایان این برنامه از مهندس ناطقی سرپرست مدیریت شرکت اکسین صنعت جنوب به جهت اهتمام به اجرای ایمنی در سایر زمینه های اجرایی، آموزشی و اهمیت بخشیدن به صیانت نیروی کار و ‌حمایت از اجرای موارد ایمنی و حفاظت فنی در شرکت اکسین صنعت یاران جنوب با لوح سپاس قدردانی شد.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=68716

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.