• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
1

از دستگاه پردازشگر داده در شرکت بورس به عنوان ماینر استفاده شد!

  • کد خبر : 26318
  • 13 مهر 1400 - 17:17
از دستگاه پردازشگر داده در شرکت بورس به عنوان ماینر استفاده شد!

رویداد خبر – یک عضو هیات مدیره شرکت بورس درمورد کشف چند دستگاه ماینر در این شرکت اعلام کرد که از دستگاه پردازشگر داده در شرکت بورس به عنوان دستگاه ماین استفاده شد!

رویداد خبر – حسین بوستانی در گفت و گو با ایسنا، درمورد اینکه گفته می شود اعضای هیات مدیره شرکت بورس از وجود دستگاه های ماینر در این شرکت خبر داشته اند، توضیح داد: هیچ مصوبه ای که مبنی بر استخراج رمزارز در شرکت بورس باشد، نه در هیات مدیره فعلی و نه در هیات مدیره قبل وجود ندارد. 

وی به این سوال که آیا دستگاه ها برای شخص آقای علی صحرائی بودند یا خیر نیز پاسخ داد: خیر، شخصا برای آقای صحرائی نیستند.

این عضو هیات مدیره بورس ادامه داد: در کمیته ساختمان هیات مدیره قبل، مصوبه ای انجام میشود مبنی بر اینکه تعدادی دستگاه پردازنده برای مرکز داده یا همان دیتا سنتر شرکت بورس خریداری شود. این مصوبه هیچ اشاره ای به اینکه این دستگاه قرار است برای ماینر استفاده شود نداشته است و مشخصا در آن ذکر شده است که دستگاه پردازشگر برای مرکز داده است.

بوستانی با بیان اینکه دستگاه های مذکور استفاده ای دوگانه دارند، اظهار کرد: اما با توجه به اینکه این دستگاه ها استفاده دوگانه ای  دارند بعدا به نحو دیگر مورد استفاده  قرار گرفته اند. هیات مدیره به هیچ وجه در جریان اینکه قرار است از دستگاه پردازشگر استفاده دیگری غیر از استفاده مرکز داده شود خبر نداشته است.

وی به این سوال که چگونه از دستگاه پردازشگر داده به عنوان دستگاه استخراج رمزارز استفاده شده است، پاسخ داد: این دستگاه ها پردازشگر های قوی هستند. البته شخصا تخصص فنی درمورد این موضوع ندارم، اما طبق صحبت کارشناسان این دستگاه ها پردازشگر هستند که میتوانند در دستگاه میان نیز استفاده شوند.

بر اساس این گزارش، هفته قبل و با وجود تکذیب شرکت بورس و همچنین توانیر، سازمان بورس وجود چند دستگاه ماینر در شرکت بورس را تایید کرد و علی صحرائی، مدیرعامل این شرکت که از سمت خود استعفا کرد در یکی از گفت و گوهای خود اعلام کرد که اعضای هیات مدیره شرکت بورس از وجود دستگاه های ماینر در این شرکت اطلاع داشتند.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=26318

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.