• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
0

ازسرگیری صادرات ایران خودرو به ونزوئلا پس از هشت سال

  • کد خبر : 63320
  • 08 بهمن 1401 - 17:11
ازسرگیری صادرات ایران خودرو به ونزوئلا پس از هشت سال

با حضور مدیرعامل ایران خودرو، صادرات این شرکت به مقصد ونزوئلا پس از هشت سال از سرگرفته شد و دو هزار دستگاه از محصولات این گروه صنعتی به مقصد ونزوئلا بارگیری و آماده حمل شد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از ایکوپرس- مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو در حاشیه بارگیری محصولات، اولویت در صادرات این شرکت را ارزش افزوده و سودآوری خواند و گفت: اهداف حوزه صادراتی ایران خودرو تعداد و تنوع خودروها نیست بلکه اولویت اصلی ارزش افزوده و میزان سودآوری صادرات برای ذینفعان ایران خودرو است. 
مهدی خطیبی، جمهوری آذربایجان را یک از بازارهای دارای ارزش افزوده و سودآور دانست و گفت: با توجه به عدم تحقق و سودآوری شرکت در سال های گذشته در حوزه صادرات، مذاکره مجدد با بازارهای صادراتی مانند عراق و آذربایجان صورت گرفته است، به طوری که حجم فروش ایران خودرو به آذربایجان در سال آینده برابر با ۵۰ درصد توان صادراتی سال های گذشته خواهد بود.
خطیبی ونزوئلا را یکی از کشورهای هدف ایران خودرو دانست و گفت: با توجه به استقبال مردم و مسوولان ونزوئلا از محصولات ایران خودرو، دو هزار دستگاه از محصولات تارا و دنا به این کشور صادر می شود و برنامه های متعددی برای عرضه محصولات ایران خودرو در  روسیه نیز در دستور کار قرار دارد.
وی با بیان این که سبد متنوعی از خدمات و محصولات برای صادرات در گروه صنعتی ایران خودرو فراهم کرده ایم، افزود: در کنار خودروهای سواری، محصولات سنگین و تجاری، قطعات و همچنین موتورسیکلت نیز در سبد صادراتی ایران خودرو وجود دارد.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو با  بیان این که ترکمنستان نیز از بازارهای جدید محصولات ایران خودرو است، گفت: با توجه به مذاکرات صورت گرفته، به منظور معرفی محصولات برای حضور موثر در بازار این کشور، به زودی در نمایشگاه خودروی این کشور حضور فعالی خواهیم داشت.
 

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=63320

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.