• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
0

ارمنستان مسیر جایگزین برای فعالیت‌های مرزی تهران و ایروان اعلام کرد/ تا برگشت به شرایط عادی، فقط تریلی اجازه عبور ندارد

  • کد خبر : 22193
  • 05 شهریور 1400 - 16:03
ارمنستان مسیر جایگزین برای فعالیت‌های مرزی تهران و ایروان اعلام کرد/ تا برگشت به شرایط عادی، فقط تریلی اجازه عبور ندارد

تجارت گردان – مدیرکل دفتر ترانزیت سازمان حمل‌ونقل جاده‌ای اظهار داشت: مسیر ارتباطی بین دو شهر قاپان تا گوریس بسته شده است و کشور ارمنستان هم برای این مسیر، جایگزین را معرفی کرده اما از آنجایی که این محور عرض کمی دارد و مناسب تردد تریلی نیست، فعلا جلوی تردد تریلی‌ها به این سمت را […]

به گزارش رویداد خبر ،جواد هدایتی در گفت وگو با ایلنا درباره بسته شدن ارتباط زمینی ایران و ارمنستان اظهار داشت: روز گذشته مسیر اتصال ارتباطی مرز نوردوز به ایروان به دلیل اختلافاتی مرزی بسته شد و حسب اطلاعات واصله، نیروهای صلح‌بان روس مداخله کردند و قرار شد که این موضوع  در کوتاه ترین زمان ممکن، حل و فصل شود.

وی ادامه داد: البته طرف ارمنی اعلام کرده ظرف یک روز آینده و یا کمتر این مشکل را برطرف سازد.

مدیر کل دفتر ترانزیت سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با بیان اینکه برای مسیر مسدود شده مسیر جایگزین اعلام شده است، تاکید کرد: مسیر ارتباطی بین دو شهر قاپان تا گوریس بسته شده است و کشور ارمنستان هم برای این مسیر، جایگزین را معرفی کرده اما از آنجایی که این محور عرض کمی دارد و مناسب تردد تریلی نیست، فعلا جلوی تردد تریلی‌ها به این سمت را گرفته‌ایم.

هدایتی با بیان اینکه مرز برای خودروهای ۱۰ چرخ و ۶ چرخ باز است و خودروهای متوسط امکان تردد دارند، گفت: مرز ایران وارمنستان با اعلام محور جایگزن بسته نیست اما امکان تردد خودروهای سنگین و تریلی از این مسیر جایگزین وجود ندارد.

وی درباره مطلی کامیون‌ها چه از طرف ایران برای تردد به سمت ارمنستان و چه از طرف ایروان به سمت ایران، اظهار داشت: تردد کامیون در هر دو طرف همواره وجود داشته و خواهد داشت. طبیعتا در این شرایط تردد کامیون‌ها در هر دوطرف طرف متوقف می‌شود اما ارمنستان اعلام کرده در مدت زمان کوتاه شرایط عادی خواهد شد.    

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=22193

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.