• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
1

ارلینگ هالند ۸ هفته‌ای، رکورد کل عمر رونالدو را شکست!

  • کد خبر : 55606
  • 11 مهر 1401 - 7:50
ارلینگ هالند ۸ هفته‌ای، رکورد کل عمر رونالدو را شکست!

ارلینگ هالند و فیل فودن، دو ستاره جوان منچسترسیتی، روز وحشتناکی را برای منچستر یونایتد رقم زدند.

به گزارش تجارت گردان به نقل از “ورزش سه”، با توجه به فرم بسیار خوب منچستریونایتد در هفته های ماقبل تعطیلات مسابقات ملی، به نظر می رسید دربی سختی در انتظار منچسترسیتی در ورزشگاه اتحاد باشد. اما شاگردان پپ گواردیولا نمایشی فراتر از تصور داشته و در شرایطی که در برخی دقایق بدشانس هم بودند، ۰-۴ به برتری رسیده و خیال خود را بابت کسب این سه امتیاز حساس راحت کردند. در نیمه دوم نیز هالند و فودن هر کدام یک بار گلزنی و در این دیدار هت تریک کردند. فراموش نکنید هالند در این هشت بازی سه بار در لیگ برتر هت تریک کرده و کریستیانو رونالدو در تمام حضورش و در ۲۳۲ مسابقه در انگلیس، سه بار.

فیل فودن خیلی زود و با ضربه ای دقیق از مرکز محوطه جریمه موفق شد دروازه داوید دخیا را باز کند. در ادامه این بار ضربه سر ارلینگ هالند درون دروازه توسط مدافع یونایتد برگردانده شد، اما توپ از خط گذشته بود و سیتی به گل دوم دست یافت. در ادامه این ستاره نروژی به زیبایی ارسال مواج کوین دی بروین را قطع کرده و توانست گل سوم را به ثمر برساند. اما این پایان کار نبود و در دقایق پایانی نیمه نخست، این بار پاس فنی هالند را فیل فودن تبدیل به گل کرد و سیتی با این برتری فوق العاده راهی رختکن شد.

ارلینگ هالند با ۲۲ سال و ۷۳ روز، پس از ماریو بالوتلی در اکتبر ۲۰۱۱ با ۲۱ سال ۷۲ روز، تبدیل به دومین بازیکن جوانی تاریخ منچسترسیتی شد که در اولین دربی منچستر برای این تیم در لیگ برتر گلزنی کرده است. فیل فودن و هالند، عصر بسیار تلخی را برای یونایتد و اریک تن هاخ رقم زده و ثابت کردند همچنان فاصله فراوانی بین دو تیم شهر منچستر وجود دارد.اما در نیمه دوم شرایط به شکل مشابهی پیش رفت. این بار ابتدا ارلینگ هالند در مرکز محوطه موفق شد پاس زمینی سرخیو گومز را تبدیل به گل کرده و در اولین دربی خود هت تریک کند. هالند در همین هشت هفته اول با سه هت تریک، به رکورد کریستیانو رونالدو از این حیث در لیگ برتر رسیده است. همچنین هالند به اولین بازیکن تاریخ لیگ برتر تبدیل شد که در سه بازی متوالی خانگی سه بار موفق به گلزنی شده است.

در دقیقه ۷۳ این بار هالند در نقش گل ساز ظاهر شد و پاس دقیق او را فیل فودن در موقعیتی تک به تک تبدیل به گل کرد و او نیز موفق به ثبت هت تریک شد و روز درخشان خود را تکمیل کرد. در ادامه فیل فودن تعویض شد و ارلینگ هالند نیز به همین سه گل بسنده کرد تا این دو ستاره جوان کابوس بزرگی را برای شیاطین سرخ رقم بزنند. 

با این سه گل، فیل فودن پنجاه و دومین گل خود برای منچسترسیتی را در تمامی رقابت ها به ثمر رساند. با ۲۲ سال و ۱۲۷ روز سن، حالا فیل فودن جوان ترین بازیکنی است که زیر نظر پپ گواردیولا به ۵۰ گل رسیده و حتی از لیونل مسی با ۲۲ سال و ۱۶۴ روز نیز پیشی گرفته است. 

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=55606

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.