• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
0

ارتقا سطح گیمینگ فراگیر به مرحله‌ای تازه با اسپیکر‌های جدید گیمینگ UltraGear ال‌جی

  • کد خبر : 23442
  • 15 شهریور 1400 - 17:38
ارتقا سطح گیمینگ فراگیر به مرحله‌ای تازه با اسپیکر‌های جدید گیمینگ UltraGear ال‌جی

رویداد خبر– ال‌جی الکترونیکس از اولین راهکار صوتی خود که به شکل ویژه برای گیمرها و صنعت گیمینگ طراحی‌شده، رونمایی کرد. LG UltraGear Gaming Speaker (مدل GP9) همراهی و سازگاری کاملی با مانیتورهای گیمینگ رده‌بالای UltraGear ال‌جی داشته و می‌تواند با صدای سه‌بعدی بهینه‌شده برای بازی، گیمر را بیش‌ازپیش به عمق بازی ببرد. LG GP9 کنترل آسان، سازگاری یکپارچه با کامپیوترهای رومیزی و جدیدترین کنسول‌های بازی را با طراحی شیک و درعین‌حال ساده همراه کرده است. عرضه جهانی اسپیکر جدید از ماه سپتامبر در کره جنوبی و ایالات‌متحده آغازشده و پس‌ازآن وارد بازارهای منتخب اروپایی خواهد شد.

بلندگوی گیمینگ LG UltraGear از اجزای کلیدی استراتژی ال‌جی برای توسعه اکوسیستم UltraGear است و با بهره‌گیری از نوآوری‌های جدید تجربه گیمینگ را به قله های جدیدی می رساند. با رشد سریع صنعت گیمینگ، نیاز به صدای بازی فوق‌العاده هم در حال رشد است. اولین محصول راهکار صوتی UltraGear ال‌جی علاوه بر بهره‌مندی از تخصص این شرکت در زمینه تکنولوژی صوتی، درک و بینش حقیقی گیمرهای حرفه‌ای را طی فرآیند توسعه به کار گرفته است. لذا نتیجه یک محصول فوق‌العاده عالی است که کاربران را از هدفون‌ هم بی‌نیاز می‌سازد، که از اجزای کلیدی تجربه گیمینگ است و گیمرهای زیادی از آن به‌عنوان موضوعی ناخوشایند و ناراحت‌کننده در ماراتون‌های طولانی گیمینگ یاد می‌کنند.

برای افرادی که به دنبال ارتقا ابزار و تجهیزات گیمینگ خود و نسل جدیدی از تجربه‌ فراگیر هنگام انجام بازی های جدید موردعلاقه‌شان هستند، اسپیکر جدید ال‌جی انتخاب ایده آلی است که با استفاده از تکنولوژی اختصاصی صدای ۳D Gamingال‌جی از یک الگوریتم ویژه HRTF (عملکرد انتقال صدا مرتبط با سر) برای تنظیم صدای بازی بر اساس ژانر آن استفاده می‌کند. این امر باعث می‌شود تا کاربران بتوانند صدای فراگیر مجازی با جزئیات خیره‌کننده‌ را بااحساسی واقعی از فضا، موقعیت و جهت (بدون استفاده از هدست دست‌وپا گیر) تجربه کنند.

بر اساس این تکنولوژی فناورانه، GP9 همچنین دارای قابلیت Game Genre Optimizer با دو حالت است که می‌تواند صدا را با بازی کردن کاربر مطابقت داده و تنظیم نماید. حالت FPS به طرفداران بازی‌های تیرندازی اول‌شخص اجازه می‌دهد تا کوچک‌ترین جزئیات را بشنوند و بسیار سریع‌تر در برابر دشمنی که به شکل مخفیانه در حال نزدیک شدن است، واکنش نشان دهند. حالت RTS واقع‌گرایی را با صدای فضایی دقیق و درستی تقویت می‌کند که می‌تواند بازیکنان را در استراتژی مورد علاقه خود (RTS)، ماشین‌سواری و دیگر گیم‌ها غرق نماید؛ و به لطف پشتیبانی از DTS Headphone:X اسپیکر گیمینگ LG UltraGear می‌تواند هنگام استفاده از هدست‌ها یاایرفون‌ها، صدای فراگیر مجازی ۷٫۱ متقاعدکننده‌ای ارائه نماید.۱

GP9 یک اسپیکر گیمینگ منحصربه‌فرد مجهز به چت صوتی است که به کاربران اجازه می‌دهد بدون نیاز به هدست یا میکروفون جداگانه، با سایر گیمرها ارتباط برقرار کنند. میکروفون‌های داخلی از الگوریتم انحصاری لغو پژواک (Echo-Cancellation)‌ ال‌جی بهره می‌برند که می‌تواند صدای کاربر را از صداهای بازی و نویز‌های پس‌زمینه جدا کند. این بلندگوی پیشرفته همچنین می‌تواند نقش کارت صدای مجزایی را بازی کند که از ترجیحات اصلی گیمرهای کامپیوتری است. این قابلیت نه‌تنها به کاربران اجازه می‌دهد که تنظیمات EQ حرفه‌ای را از طریق یک اپلیکیشن جانبی دانلود کرده و مورداستفاده قرار دهند، بلکه به گیمرها اجازه می‌دهد تا تنظیمات صوتی خودشان را برای بازی‌های موردنظر با دیگر گیمرها به اشتراک بگذارند.

از آنجایی که LG UltraGear Gaming Speaker دارای تأییدیه Hi-Res Audio است، گیمرها هنگام اجرای بازی موردعلاقه خود از کیفیت صدای درجه‌یکی برخوردار خواهند شد. Hi-Res Audio با نرخ نمونه‌برداری بالاتر، در طول بازی بازتولید غنی و کامل‌تری از صدای اصلی را ارائه می‌دهد. عملکرد چشمگیر GP9 با همراهی تکنولوژی پیشرفته Hi-Fi Quad DAC (ES9038PRO) داخلی که معمولاً تنها در تجهیزات صوتی رده‌بالا و حرفه‌ای یافت می‌شود، یک سرو گردن بالاتر از نمونه‌های مشابه است.۲ هنگام اتصال به کامپیوتر، این اسپیکر مزایای کامل Hi-Fi Quad DAC را در اختیار کاربر قرار می‌دهد و صدایی ممتاز تولید می‌شود که باعث می‌شود هر بازی واقعی‌تر به نظر برسد.

هر جنبه‌ای از اسپیکر قدرتمند و کم‌جای ال‌جی با توجه به نیازهای گیمرها طراحی‌شده است. فرم تمیز و یکپارچه(All-in-One) این محصول بسیار چشم‌نواز است، اما هنگامی‌که کاربران برای برتری و کسب افتخار در گیمینگ مشغول مبارزه هستند، باعث حواس‌پرتی نمی‌شود. دکمه‌های کنترلی تعبیه‌شده در بالای GP9 امکان تغییر میکروفون، میزان صدا و حالت‌های صوتی را به‌راحتی فراهم آورده‌است. این محصول حتی دارای نورپردازی RGB قابل تنظیمی است که می‌تواند ۱۶.۸ میلیون رنگ مختلف را برای ایجاد محیطی جذاب و بهبود تجربه کلی بازی به نمایش بگذارد.

و با انواع گزینه‌های اتصال ازجمله کابل نوری و USB-C، اسپیکر همه‌کاره GP9 شیوه‌ای آسان برای اتصال به کامپیوترهای شخصی و کنسول‌های بازی ارائه می‌دهد.۳ کاربران همچنین می‌توانند به شکل بیسیم و از طریق بلوتوث به لپ‌تاپ، تبلت و موبایل وصل شده و از تنوع و کارآمدی این محصول هنگام شنیدن موسیقی یا تماشای محتوای ویدیویی لذت ببرند.

اسپیکر گیمینگ UltraGear هنگامی‌که با یکی از مانیتورهای گیمینگ فوق‌سریع UltraGear ال‌جی همراه می‌شود، زیبایی یکپارچه و فوق‌العاده‌ای را ارائه می‌کند، زیرا به‌گونه‌ای طراحی‌شده که به‌راحتی بین پایه‌های مانیتور قرار گیرد. البته GP9 به‌گونه‌ای طراحی‌شده که با هر نمایشگری هماهنگ باشد و رنگ مشکی مات آن به همراه عناصر فلزی جذاب، تاکتیکی عالی برای این است که اسپیکر در کنار هر دستگاهی و در هر دکور اتاقی عالی به نظر برسد.

این بلندگوی تولیدشده مسئولیت‌پذیری و تعهد دائمی ال‌جی به حفظ محیط‌زیست را نشان می‌دهد و توانسته گواهینامه Eco-Product را از SGS Société Générale de Surveillance SA واقع در سوئیس از آن خود کند.۴

###

  • سازگار با جک صوتی استاندارد ۳.۵ میلی‌متری
  • تراشه ES9038PRO از ESS Technology (SABRE PRO Flagship 32-bit HypersStream II 8-ch Audio DAC) یک Quad DAC ۳۲ بیتی با ۱۳۲ دسی‌بل DNR است. این محصول برای تجهیزات صوتی حرفه‌ای طراحی‌شده و دارای استاندارد‌ صنعتی برای صدای با وضوح بالا (High-Resolution Audio)است. با گزینه‌های متعدد اتصال، کاربران می‌توانند بلندگو را از طریق کابل AUX به سایر دستگاه‌های Hi-Fi متصل کنند (اتصال از طریق AUX ممکن است در دستگاه‌های Hi-Fi گوناگون، متفاوت باشد.)
  • بسته به ترمینال‌های اتصال، برخی از محصولات یا مدل‌ها پشتیبانی نمی‌شوند.
  • تأییدیه SGS Eco-Product بر اساس چندین عامل، ازجمله استفاده از مواد بازیافتی در بسته‌بندی محصول بناشده است. در بسته‌بندی‌های سازگار با محیط‌زیست، برای بخش‌های داخلی بسته‌بندی از کاغذهای بازیافتی قالبی استفاده می‌شود که جایگزین زیست‌محیطی برای فوم‌های پلی استایرن و پلاستیک است.
لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=23442

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.