• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
2

ارتقای خدمات بیمارستان‌های تامین اجتماعی زابل و زاهدان نیازمند همکاری دانشگاه‌های علوم پزشکی است/ رسیدگی به مناطق نا‌برخوردار اولویت تامین اجتماعی است

  • کد خبر : 30816
  • 04 آذر 1400 - 14:52
ارتقای خدمات بیمارستان‌های تامین اجتماعی زابل و زاهدان نیازمند همکاری دانشگاه‌های علوم پزشکی است/ رسیدگی به مناطق نا‌برخوردار اولویت تامین اجتماعی است

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی رسیدگی به مناطق نابرخوردار را اولویت این سازمان دانست و گفت: در استان سیستان و بلوچستان برای استفاده کامل از ظرفیت بیمارستان‌های تامین اجتماعی نیازمند همکاری بیشتر دانشگاه‌های علوم پزشکی در زمینه اعزام نیروی متخصص هستیم.

به گزارش رویداد خبر به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکتر میرهاشم موسوی پس از بازدید از شعبه تامین اجتماعی زابل در جلسه‌ای با حضور نمایندگان مجلس شورای اسلامی و فرماندار زابل اظهار داشت: خدا را شاکرم که در اوایل دوره مسئولیت در سازمان تامین اجتماعی در خدمت یکی از شهرهای مهم و استراتژیک و کم‌ برخوردار کشور هستم.
موسوی سفرهای استانی را یکی از اولویت‌های خود در سازمان تامین اجتماعی عنوان کرد و گفت: در این سفرها مشکلات را از نزدیک می‌بینیم و سعی می‌کنیم که با مشارکت و همفکری و ارزیابی دقیق شرایط بهترین تصمیمات ممکن را برای رفع مشکلات و ارتقاء خدمات اتخاذ کنیم.
وی با بیان اینکه آرامش خاطر و آسایش مردم هدف اصلی سازمان تامین اجتماعی است، گفت: نتیجه نهایی خدمات این سازمان باید بهبود و ارتقای عدالت اجتماعی باشد و اگر در هر حوزه‌ای احساس می‌شود که از عدالت فاصله گرفته‌ایم باید تجدید نظر و ارزیابی مجدد انجام شود.
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی از اختصاص ۲۰ میلیارد تومان اعتبار برای پرداخت وام قرض الحسنه به بازنشستگان استان سیستان و بلوچستان خبر داد و گفت: با اختصاصی این مبلغ تمامی بازنشستگان متقاضی وام از این تسهیلات استفاده می‌کنند و کسی پشت نوبت وام نخواهیم داشت.
موسوی ارتقای خدمات درمانی را از دیگر نیازهای بیمه شدگان تامین اجتماعی در سیستان و بلوچستان دانست و گفت: درحال حاضر به دلیل کمبود نیروی متخصص از ظرفیت موجود مراکز درمانی تامین اجتماعی استان به طور کامل استفاده نمی‌شود و امیدواریم توجه و همکاری لازم از سوی دانشگاه‌های علوم پزشکی برای تخصیص نیرو به این مراکز انجام شود.
وی افزود: ما آمادگی داریم که ضریب بالاتری را برای پرداخت به نیروهای متخصصی که در مناطق محروم به بیماران خدمت می‌کنند، اختصاص دهیم.
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی از بررسی شرایط سرمایه‌گذاری بیشتر در استان سیستان و بلوچستان خبر داد و گفت: کار گروهی از تامین اجتماعی به این استان سفر خواهند کرد و با همکاری مسئولین استان ظرفیت‌های اقتصادی و سرمایه‌گذاری را بررسی خواهند کرد.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=30816

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.