• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
2

ارائه چشم‌انداز ESG ال‌جی برای یک زندگی بهتر در نمایشگاه CES 2023

  • کد خبر : 60784
  • 30 آذر 1401 - 16:15
ارائه چشم‌انداز ESG ال‌جی برای یک زندگی بهتر در نمایشگاه CES 2023

برنامه‌های ال‌جی برای آینده و نوآوری‌های تاثیرگذار این شرکت در راستای زندگی بهتر برای کاربران و حفظ پایداری کره زمین، برای همه به طور کامل به نمایش گذاشته خواهد شد.

ال‌جی الکترونیکس (LG) قصد دارد با نمایش چشم‌انداز ) ESGمحیط زیست  و دغدغه‌های اجتماعی و حاکمیت شرکتی( و جدیدترین نوآوری‌های خود در قالب یک مکان انحصاری در داخل نمایشگاه CES 2023 به نام فضای زندگی بهتر برای همه “Better Life for All zone” بار دیگر تعهد مستمر خود به پایداری را نشان دهد. 

در این مکان، نمایی کلی از تلاش‌های ال‌جی در راستای پایداری، شامل نقاط عطف عمده این شرکت در زمینه ESG و ابتکارعمل‌های کنونی و اهداف بلند مدت آن ارائه می‌شود. این فضا از سه بخش منحصر به فرد به نام‌های “برای کره‌زمین، برای مردم و برای تعهدات ما” تشکیل می‌شود. همچنین ۴ فینالیست اولین مسابقه” LIFE’S GOOD AWARD” معرفی خواهند شد. این مسابقه یک چالش نوآوری‌ با هدف گسترش پیام ” LIFE’S GOOD” و توانمندسازی نوآورانی است که برای ایجاد تفاوت‌های مثبت برای مردم و کره‌زمین تلاش می‌کنند.

محوریت چشم‌انداز برنامه ESG ال‌جی به صورتی طراحی شده‌است که تمامی جنبه‌های “فضای زندگی بهتر برای همه” را در بر می‌گیرد. اطلاعات ارائه شده در این فضا به زبان بریل نیز فراهم شده و ارتفاع تابلوها و نمایشگرها به صورتی طراحی شده است که برای افرادی که از ویلچر استفاده می‌کنند نیز به راحتی قابل خواندن باشد. راهنمایان مسلط به زبان اشاره و ربات راهنمای LG CLOi  که برای ارائه خدمات زبان اشاره دیجیتال برنامه‌ریزی شده است نیز در محل حضور خواهند داشت. همچنین فضای در نظر گرفته‌شده با استفاده از مواد سازگار با محیط زیست ساخته خواهد شد. 

زندگی بهتر برای همه: نوآوری‌هایی در راستای آینده‌ای پایدارتر و برنامه زندگی بهتر تا سال ۲۰۳۰

در بخش “برای کره‌زمین” ابتکار عمل‌های متنوع ال‌جی در زمینه محیط‌زیست شامل ایجاد چرخه‌های پایدار با اولویت ملاحظات “سبز” در سراسر چرخه تولید مانند جمع‌آوری، بازیافت و استفاده مجدد از زباله‌های الکترونیکی در مرحله پس از مصرف، معرفی می‌شوند. بازدید کنندگان بخش “برای کره‌زمین” می‌توانند نحوه استفاده از مواد بازیافت شده از زباله‌های الکترونیکی را در مرکز بازیافتChilseo  (CRC) ال‌جی در تولید قطعات محصولات جدید ال‌جی مشاهده کنند. موارد جالب توجه دیگری که در بخش “برای کره‌زمین” معرفی می‌شوند پارک هوشمند ال‌جی، کارخانه کم‌مصرف این شرکت و فن‌آوری جدید بازیافت فوم Expanded Polystyrene ال‌جی برای بسته‌بندی سازگار با محیط زیست محصولات هستند.

در بخش دوم، نمایشگاه انحصاری به نام “برای مردم” تلاش‌ها و دست‌آوردهای ال‌جی در راستای دسترسی‌پذیری محصولات و خدمات به نمایش گذاشته می‌شود که یکی از آن‌ها استفاده از راهنماهای صوتی و زبان اشاره در تدوین دفترچه‌های راهنمای کاربری محصولات و ایجاد قابلیت‌های دسترسی‌پذیری (مانند تشخیص صدا، اجرای دستورات صوتی و حسگرهای حرکتی) در طیف گسترده‌ای از محصولات ال‌جی است. در این بخش به بازدیدکنندگان فرصت داده می‌شود تا از نزدیک با گزینه‌های دسترسی‌پذیری موجود بر روی تلویزیون‌های ال‌جی، از زیرنویس تبدیل صدا به متن تا زبان اشاره صفحه‌نمایش که به آسانی می‌توان آن را جابه‌جا و یا کوچک و بزرگ کرد، آشنا شوند.

بخش سوم و نهایی”فضای زندگی بهتر برای همه” که “تعهد ما” نام دارد میزان پایبندی ال‌جی به تضمین یک آینده پایدار که هدف نهایی برنامه زندگی بهتر ۲۰۳۰ این شرکت است را نشان می‌دهد. ال‌جی قصد دارد انتشار گازهای گلخانه‌ای (GHG) حاصل از تولید محصولات خود را تا ۵۰ درصد (در مقایسه با سطح انتشار سال ۲۰۱۷) و گازهای گلخانه‌ای حاصل از استفاده از ۷ مورد از محصولات کلیدی ال‌جی را تا ۲۰ درصد برای محصولاتی که تا سال ۲۰۳۰ به فروش می‌رسند (سال پایه سال ۲۰۲۰ در نظر گرفته می‌شود)  کاهش دهد. علاوه بر این، ال‌جی قصد دارد تا سال ۲۰۲۵ قابلیت‌های دسترسی‌پذیری را به تمامی خطوط تولید خود افزوده و تا سال ۲۰۳۰ برای هر یک از محصولات ال‌جی یک راهنمای کاربری صوتی و یک راهنمای کاربری تصویری به زبان اشاره فراهم کند.

لی جئونگ سوک، رئیس مرکز بازاریابی جهانی ال‌جی الکترونیکس می‌گوید: “ما در ال‌جی همواره خود را برای پیشروی به سوی واقعی نمودن چشم‌انداز خود برای یک زندگی بهتر به چالش می‌کشیم. نمایشگاه ESG محور ما باعث می‌شود بازدیدکنندگان نمایشگاه CES، درکی از ارزش‌ها، عزم راسخ و تعهدی که ال‌جی را در راه رسیدن به پایداری به پیش می‌راند و همچنین فن‌آوری‌های نوآورانه و شیوه‌های در حال توسعه ما برای تضمین آینده‌ای درخشان‌تر پیدا کنند.”

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=60784

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.