• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
2

ارائه شاهکار سرگرمی خانگی برای زندگی مدرن با ارتقاء مداوم تلویزیون‌های  OLED ال‌جی

  • کد خبر : 69238
  • 20 اردیبهشت 1402 - 16:36
ارائه شاهکار سرگرمی خانگی برای زندگی مدرن با ارتقاء مداوم تلویزیون‌های  OLED ال‌جی

ال‌جی در طول دهه گذشته جایگاه خود را به عنوان یکی از پیشگامان بازار تلویزیون‌های پریمیوم از طریق ارتقاء مداوم تلویزیون‌های OLED تحکیم کرده است. تعهد ال‌جی به درک نیازهای خاص کاربران در تولید جدیدترین محصولات OLED و ارائه راه‌کارهای شخصی‌سازی شده‌ای که عملکرد عالی، کاربری و دسترسی‌پذیری آسان در تولید آن‌ها مورد توجه قرار گرفته است، بازتاب یافته است. ال‌جی برای خلق این شاهکار سرگرمی خانگی و زندگی مدرن به روال همیشگی خود برای یافتن راه‌کارهای نوآورانه طراحی و فن‌آوری که ارزش‌های جدیدی را به زندگی روزمره می‌افزایند، با گوش دادن به صدای مشتریان ادامه می‌دهد.

سطح جدیدی از نوآوری با LG OLED 

در نتیجه اولویت قرار دادن همیشگی نیاز مشتریان، تلویزیون OLED ال‌جی به پرفروش‌ترین تلویزیون OLED در بازار جهانی تلویزیون‌های پریمیوم در ۱۰ سال گذشته تبدیل شده است. کنتراست بی‌نظیر این محصول تجربه بی‌سابقه‌ای از غرق شدن در لذت تماشا ایجاد کرده و  سیاهی‌های عمیق و رنگ‌های واقعی باعث می‌شود محتوا واقعی‌تر به نظر برسد. به علاوه، انعطاف فوق‌العاده فن‌آوری OLED این شرکت باعث می‌شود طراحی‌های منحصربه‌فرد جدید امکان‌پذیر شود و تلویزیون‌ها تا حد بی‌سابقه‌ای باریک‌تر شوند. 

یکی از محصولات معرفی شده توسط این شرکت با طراحی نوآورانه LG SIGNATURE OLED R است که دارای صفحه نمایش رول‌شونده(جمع شونده) است که می‌تواند از پایین رول شده و در پایه تلویزیون ناپدید شود. OLED رول‌شونده با هدف حذف “صفحه نمایش بزرگ مشکی رنگ” از اتاق پذیرایی کاربران و بازگرداندن فضای پذیراییشان به آن‌ها و ایجاد آزادی بیشتر در طراحی دکوراسیون داخلی مدرن تولید شد. 

امسال، LG OLED با رونمایی از LG SIGNATURE OLED M3 به سطوح جدیدی ارتقاء یافت. این محصول پیشگام اولین تلویزیون وایرلس (فاقد کابل) قادر به مخابره صدا و تصویر با کیفیت ۴K 120Hz است که از فن‌آوری اتصال صفر(Zero connect) ال‌جی استفاده می‌کند. M3 با ابعاد ۹۷ اینچی بزرگ‌ترین صفحه نمایش را در میان تلویزیون‌های OLED موجود دارد.

این تلویزیون فوق‌العاده و راه‌کار وایرلس پیشرفته آن که تجربه‌ای زیبا از تماشا فراهم کرده، در پاسخ به تمایل مشتریان به داشتن انتخاب‌های شخصی بیشتر برای تنظیم چیدمان و ظاهر فضای زندگی خود طراحی شده‌است. 

ارتقاء تجربه کاربری و زندگی روزمره

امروزه مردم در زمان انتخاب تلویزیون تنها به مشخصات فنی و ابعاد صفحه نمایش توجه نمی‌کنند و به دنبال محصولاتی هستند که از سطوح بالاتری از تجربه کاربری شخصی‌سازی شده و دسترسی‌پذیری آسان برخوردار باشد.

هنگامی که مشتریان به ال‌جی اعلام کردند که به دنبال تلویزیونی هستند که نصب دیواری آسانی داشته باشد این شرکت به درخواست کاربرانش توجه کرد. این درخواست در سری تلویزیون‌های Gallery OLED بازتاب شد و طراحی بهبود یافته این محصولات به نحوی صورت گرفته است که پشت تلویزیون به خوبی بر روی دیوار می‌نشیند و علاوه بر این که نقطه کانونی چشمگیری را در فضا برای کاربران فراهم می‌کند، به صورت جزئی از فضای دیوار به نظر می‌رسد و تجربه فراگیرتری از تماشا را برای کاربران فراهم می‌کند. مدل‌های امسال G3 OLED evo با طراحی یکپارچه One Wall Design به زیبایی به‌روزرسانی شده‌اند. در این طراحی در حالت نصب دیواری هیچ فاصله قابل مشاهده‌ای بین تلویزیون و دیوار مشاهده نمی‌شود. ال‌جی با استفاده از مواد فیبر کامپوزیتی که وزن کلی تلویزیون‌های OLED را کاهش داده و حمل و نصب آن‌ها را آسان‌تر می‌کند راحتی کاربر را بیشتر کرده است.

تلویزیون‌های پریمیوم سری Lifestyle  ال‌جی ارزش متفاوتی را ارائه می دهد که بسیار فراتر از آن چیزی است که یک تلویزیون معمولی می تواند ارائه دهد. برای مثال LG OLED Objet Collection Posé، دکوراسیون اطراف را با ظاهر منحصربه‌فرد و زیبایی‌ خود تقویت می‌کند و دارای یک سیستم مدیریت کابل موثر است که به کاربران کمک می‌کند از فضای تمیزتر لذت ببرند. علاوه بر شیک به نظر رسیدن از هر زاویه ای، Posé کیفیت تصویر خیره کننده OLED evo را با رنگ های زنده و فوق‌العاده با کیفیت  تقریباً از هر زاویه دید ارائه می دهد.

.

تجربه کاربری شخصی‌سازی شده تلویزیون

ال‌جی با ارائه تجربه‌های شخصی‌سازی شده بر اساس فلسفه “Life’s Good” ، رویکرد همگام با کاربران و رویکرد در دسترس برای همه، نحوه استفاده و نگاه مردم به تلویزیون را تغییر می‌دهد. جدیدترین تلویزیون‌های ال‌جی تنظیمات و قابلیت‌های شخصی‌سازی متنوعی از قبیل پیکربندی رابط کاربری، پیشنهادهای محتوا و گزینه‌های تصویر را ارائه می‌دهند که کاربر می‌تواند آن‌ها را با دقت بالایی بر طبق سلیقه و ترجیح خود تنظیم کند. ال‌جی می‌تواند با استفاده از داده ، اپلیکیشن‌ها، خدمات و برنامه‌های تلوویزیونی‌ را با توجه به سلیقه فردی هر یک از کاربران پیشنهاد دهد. تلویزیون‌های جدید ال‌جی علاوه بر قابلیت تنظیم خودکار رنگ و کنتراست بر طبق سلیقه کاربر به سیستم هوش‌مصنوعی(AI) نیز مجهز هستند که نه تنها مجموعه منتخبی از محتواها بر اساس سوابق استفاده و جستجوهای کاربر فراهم می‌کند بلکه پیشنهاداتی نیز از میان عناوین محبوب و تنظیمات مفید ارائه می‌کند. 

ال‌جی با اتکا به تجربه و تخصص ارزشمند یک دهه تولید تلویزیون‌هایOLED  ، مصمم است که تسلط خود بر بازار تلویزیون‌های پریمیوم را حفظ کند. ال‌جی می‌داند که ارائه تجربه‌های کاربری بی‌نظیر کلید موفقیت آینده تلویزیون‌های LG OLED است و امیدوار است نمایشگرها با ارزش‌های جدید و نوآوری‌های جدید مبتنی بر مصرف‌کننده، زندگی روزمره را ارتقاء دهند.    

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=69238

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.