• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
5

ارائه خدمات چک های صیادی در خودپردازهای بانک ملت

  • کد خبر : 33348
  • 02 دی 1400 - 13:59
ارائه خدمات چک های صیادی در خودپردازهای بانک ملت

خدمات ثبت صدور، تایید و انتقال چک های صیادی از طریق دستگاه های خودپرداز بانک ملت هم ارایه می شود.

 به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بانک ملت، مشتریان این بانک می توانند از این پس تمامی خدمات چک های صیادی را از طریق پایانه های خود پرداز بانک ملت در سراسر کشور دریافت کنند.
بانک ملت پیش از این و همزمان با اجرای قانون جدید چک خدمات چک های صیادی را در کانال های مختلف غیرحضوری مانند همراه بانک و اینترنت بانک نیز فعال کرده بود.
ارایه خدمات چک های صیادی از طریق پیامک هم برای مشتریان دارای حساب در بانک ملت مدتی پیش فعال شده و در دسترس قرار گرفته است.
آمنه نادعلی زاده معاون اداره نظام پرداخت های بانک مرکزی، با حضور در شعبه مرکزی بانک ملت در تهران، از ارایه این خدمت به عنوان بخش دیگری از مجموعه خدمات غیرحضوری چک های صیادی خبر داد.
وی افزود: بانک ملت نخستین بانکی است که این خدمت را به مشتریان ارایه می دهد و بانک های دیگر هم ارایه این خدمت را در دستور کار قرار داده اند.
رستم شاه گشتاسبی رییس اداره کل زیرساخت و نرم افزار بانک ملت هم در گفت و گو با واحد مرکزی خبر صدا و سیما اظهار داشت: بانک ملت همسو با سیاست های بانک مرکزی از ابتدای اجرای قانون جدید زیرساخت ها و نیازمندی های فنی را آماده ساخت و خوشبختانه در کانال های مختلف خدمات غیرحضوری مشتریان می توانند، امور مربوط به ثبت، تایید و انتقال چک های صیادی جدید را انجام دهند.
گشتاسبی افزود: از امروز همه دستگاه های خودپرداز بانک ملت در سراسر کشور، خدمات چک های صیادی را ارایه می دهند و در واقع افرادی که گوشی هوشمند یا دسترسی به سامانه هایی مانند اینترنت بانک ندارند می توانند بدون مراجعه به شعبه، از این طریق خدمت مورد نظر را دریافت کنند.
برای مشاهده گزارش تلویزیونی این خبر در کانال آپارات بانک ملت  اینجا  کلیک کنید.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=33348

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.