• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
2

ارائه خدمات بانکی به نابینایان از طریق نرم افزار فام موسسه اعتباری ملل

  • کد خبر : 56279
  • 24 مهر 1401 - 10:30
ارائه خدمات بانکی به نابینایان از طریق نرم افزار فام موسسه اعتباری ملل

در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی و رضایت مشتریان خدمات بانکی و پرداخت به نابینایان از طریق نرم افزار فام موسسه اعتباری ملل ارائه می گردد.

 به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی موسسه اعتباری ملل: براساس ابلاغیه بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران مبنی بر فراهم نمودن امکانات ارائه خدمات بانکی به نابینایان در بانکها و موسسات اعتباری،  موسسه اعتباری ملل در سامانه فام به عنوان اولین نرم افزار تولید رمز پویای دارای استانداردهای دسترسی‌پذیری برای روشندلان اقدام نموده است.

این گزارش می‌افزاید: نرم افزار فام امکان دسترسی پذیری نابینایان را پشتیبانی            می نماید و با ورود در هر قسمت مراحل اقدامات از طریق صوت برای آنها بیان            می شود. نابینایان محترم می توانند بدون هیچ محدودیتی از تنها نرم افزار رمز پویا و پرداخت بر اساس استانداردهای جهانی استفاده نمایند .

گفتنی است: موسسه اعتباری ملل همچنین در ۱۰ شعبه خود در سراسر کشور نسبت به خدمات رسانی به روشندلان که مجهز به سامانه برجسته نگار و گویا می باشد اقدام نموده است

در این شعب دسترسی آسان به کلیه خدمات شعبه‌ای با استفاده از دستگاه های گویا و برجسته نگار و نمایشگرهای بریل و با امنیت کامل برای نابینایان و کم بینایان ارائه می گردد.

شهدای کرج، گلستان کرمانشاه، شریعتی اهواز، ۱۷ شهریور تبریز، شیراز جنوبی تهران، میدان سلماس تهران، امیر مازندرانی ساری، جمهوری کرمان، مرکزی مشهد، مدرس بیرجند ده شعبه ای می‌باشند که خدمات بانکی را به نابینایان ارائه می نمایند.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=56279

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.