• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
3

ارائه خدمات احراز هویت سجام در شعب بانک مسکن

  • کد خبر : 8114
  • 08 بهمن 1399 - 9:44
ارائه خدمات احراز هویت سجام در شعب بانک مسکن

معاون مدیر عامل بانک مسکن در امور مالی و پشتیبانی با تاکید بر لزوم افزایش تعامل بانک و بازار سرمایه، ارائه خدمات احراز هویت سجام از طریق شعب منتخب بانک مسکن را اقدامی مثبت در مسیر افزایش تعاملات این ۲ حوزه ارزیابی کرد.

 به گزارش رویداد خبربه نقل از بانک مسکن-هیبنا، صابر عسکرپور، معاون مدیر عامل بانک مسکن در امور مالی و پشتیبانی با تشریح تغییرات صورت گرفته در بازارهای مالی گفت: تغییرات مهمی در اقتصاد بانک محور کشور رخ داده و امروز بازار پول و بازار سرمایه مکمل یکدیگر هستند، به نحوی که هر دو در تامین مالی بخش های مختلف اقتصاد نقش اساسی داشته و فعالان و ذینفعان مشترک زیادی در این ۲ حوزه حضور دارند.

وی در ادامه افزود: ابزارهای بازار سرمایه همچون واحدهای انواع صندوق های سرمایه گذاری مورد توجه مشتریان سیستم بانکی قرار گرفته و از سوی دیگر برخی از محصولات بازار پول نیز در بازار سرمایه معامله می شوند. به نظر می رسد در آینده فعالیت های این ۲ حوزه به قدری در هم تنیده شود که بانک های کشور، بسیاری از خدمات مرتبط با بازار سرمایه را نیز به مشتریان خود ارائه دهند.

معاون مدیرعامل مسکن در امور مالی و پشتیبانی با بیان اینکه بر اساس اطلاعیه های ارکان بازار سرمایه، سجام به عنوان دریچه ورود به بازار سرمایه معرفی شده اظهار کرد: علاوه بر اینکه ارائه خدمات احراز هویت سجام در شعب بانک مسکن موجب تکمیل خدمات بانک در حوزه اوراق تسه خواهد شد، در سایر موضوعات از جمله سهام عدالت و واگذاری سهام شرکت های دولتی از طریق صندوق های قابل معامله در بورس (ETF) نیز که بسیاری از مردم جامعه نیازمند دریافت خدمت احراز هویت سجام می شوند، ارائه خدمت مذکور از طریق شعب بانک، گام موثری در اجرای موفق برنامه های دولت در حوزه های مورد نظر محسوب می شود.

عسکر پور در ادامه گفت: در حال حاضر این خدمت از طریق ۳۶۴ شعبه بانک مسکن ارائه می شود و مشخصات آنها جهت اطلاع متقاضیان، در سایت سجام درج شده است. اگرچه در آینده متناسب با بازخوردهای دریافتی، امکان توسعه شعب مجری طرح یا تغییرآنها وجود خواهد داشت.

معاون مدیر عامل بانک مسکن در امور مالی و پشتیبانی درپایان تاکید کرد: ارائه خدمات مذکور صرفاً ویژه اشخاص حقیقی بوده و مطابق با برنامه ریزی های صورت گرفته، به مشتریان بانک مسکن به صورت رایگان ارائه خواهد شد.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=8114

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.