• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
1

احیاء و فعال سازی شرکت شمال پلاستیک چابکسر و افتتاح خط جدید آن با تسهیلات بانک صنعت و معدن

  • کد خبر : 54066
  • 16 شهریور 1401 - 15:00
احیاء و فعال سازی شرکت شمال پلاستیک چابکسر و افتتاح خط جدید آن با تسهیلات بانک صنعت و معدن

واحد نیمه فعال شمال پلاستیک چابکسر با هدف محرومیت زدایی و اشتغال زایی با تامین مالی بانک صنعت و معدن احیا و خط تولید جدید آن در هفته دولت افتتاح شد.

 به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بانک صنعت و معدن، این واحد تولیدی به تولید انواع پلاستیک از جنس ABS , PP , GP, PMMA برای صنایع مختلف به خصوص صنعت لوازم خانگی و تجهیزات بهداشتی مشغول بود و در سال ۱۳۷۴ با ورود به صنعت خودرو به تولید انواع قطعات پلیمری تزئینی خودرو پرداخت.
شرکت شمال پلاستیک چابکسر با توجه به مشکلات اقتصادی مانند نوسانات نرخ ارز و شرایط تحریم در سال ۹۵ با بحران مالی شدیدی مواجه شد که این امر منجر به تعطیلی کارخانه ازسال  ۱۳۹۵ تا سال ۱۳۹۸ گردید.
سرانجام با تامین مالی شرکت یادشده توسط بانک صنعت و معدن در سال ۱۴۰۰ و تزریق ۴۰۰ میلیارد ریال تسهیلات سرمایه در گردش، تعداد کارکنان شرکت از ۸۰  نفر به ۱۱۸ نفر و فروش شرکت از مبلغ ۱۶۰ میلیارد ریال به مبلغ ۵۴۰ میلیارد ریال افزایش یافت و خطوط تعطیل و نیمه تعطیل آن مجدداً راه اندازی گردید.
این شرکت در حال حاضر در حال تولید قطعات تزئینی خودرو برای خودروسازی ایران می باشد و در هفته دولت خط تولید سقف زیری خودرو را نیز با حضور استاندار استان گیلان دکتر اسدالله عباسی و مدیر بانک صنعت و معدن استان گیلان افتتاح کرد که این امر میزان تولید و فروش شرکت را حداقل به میزان۳۰ درصد افزایش می دهد. 
گفتنی است، حمایت از واحدهای راکد یا نیمه فعال یکی از سیاستهای اساسی بانک تخصصی صنعت و معدن است که در راستای رونق و افزایش تولید و اشتغال در مناطق مختلف کشور به خصوص مناطق کمتر برخوردار با جدیت دنبال می شود.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=54066

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.