• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
0

اجرای پروژه سه مرحله ای «راهبری دیجیتال» در بانک توسعه تعاون

  • کد خبر : 27873
  • 03 آبان 1400 - 15:57
اجرای پروژه سه مرحله ای «راهبری دیجیتال» در بانک توسعه تعاون

معاون برنامه ریزی و فناوری اطلاعات بانک توسعه تعاون از اجرای پروژه سه مرحله ای «راهبری دیجیتال» در بانک خبر داد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون، با اجرای یک پروژه سه مرحله ای سطح و کیفیت خدمات ارائه شده به مشتریان بانک توسعه تعاون ارتقا می یابد. معاون برنامه ریزی و فناوری اطلاعات بانک توسعه تعاون گفت : با تحلیل و درک شرایط پیش رو و برای اینکه در رقابت با سایر بانک ها خدمات مطلوبی به مشتریان ارائه شود، پروژه «راهبری دیجیتال» به همت واحد فناوری بانک اجرا می شود.
شیخ زاده درتشریح این پروژه اعلام کرد: بخش اول به ساخت و راه اندازی مرکز داده برمی گردد که از چند سال قبل جانمایی و ساخت سه مرکز داده در دستورکار قرار گرفت، که دو مرکز داده به عنوان واحد های اصلی و دیگری به عنوان پشتیبان و حمایتی عمل خواهند کرد.
وی افزود: ساخت و تجهیز نخستین مرکز داده به پایان رسیده و در مرحله بهره برداری قرار گرفته است و نکته مهم اینکه انتقال اطلاعات با رعایت همه جوانب و بدون ایجاد اختلال درفعالیت های روزمره بانک درحال انجام است.
به گفته معاون برنامه ریزی و فناوری اطلاعات بانک توسعه تعاون ، دومین مرکز داده بانک در مراحل ساخت سازه قرار دارد و طی سال آینده به خدمت بانک در خواهد آمد. شیخ زاده درتشریح بخش دوم راهبری دیجیتال اعلام کرد: برای اجرای برنامه ها و ارتقای عملیات بانکی نیاز بود که سیستم های سخت افزاری بانک ارتقا یابند و یا برخی از آنها تعویض شوند. به همین منظور یک سوم رایانه های بانک تعویض شد و نوسازی باقیمانده رایانه های قدیمی در حال انجام است.
وی اعلام کرد:همکاران بخش فناوری در دوره شیوع کرونا نیز سخت در حال کار و فعالیت بودند. وی افزود: با توجه به ورود ۱۲۰ نیروی جدید الاستخدام نیاز به تامین رایانه برای این تعداد نیرو بود که این مهم نیز انجام شده است.همچنین سیستم عامل تمام رایانه های بانک در حال به روز رسانی است، که این اقدام سطح ایمنی را بالاتر خواهد برد.
معاون مدیر عامل بانک توسعه تعاون گفت: دو بخش ارتقای سخت افزار و ساخت مرکز داده نیاز به یک حلقه واسط داشت که ارتقای شبکه ارتباطی به عنوان پروژه تکمیلی تعریف شد. وی بیان کرد: بخشی از ارتقای کیفیت خدمات شبکه ارتباطی نیازمند استفاده ازپهنای باند بالاتر است که اقدامت مناسبی در این حوزه در حال انجام است که با اجرایی شدن آن سرعت عملیات بانکی ارتقا می یابد. شیخ زاده درپایان گفت: با اجرای این پروژه سه مرحله ای بسیاری از خدمات در فضای شعبه و درفضای مجازی با کیفیت بالاتر به مشتریان بانک توسعه تعاون ارائه می شود.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=27873

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.