• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
1

اجرای عملیات احداث ساختمان جدید بیمه پاسارگاد در شهر بجنورد

  • کد خبر : 20975
  • 18 مرداد 1400 - 14:53
اجرای عملیات احداث ساختمان جدید بیمه پاسارگاد در شهر بجنورد

شرکت بیمه پاسارگاد در راستای ارائه خدمات گسترده و ایجاد فضای مناسب جهت خدمت رسانی به هموطنان گرامی اقدام به تخریب و احداث ساختمان جدید شعبه بجنورد نمود.

شرکت بیمه پاسارگاد در راستای ارائه خدمات گسترده و ایجاد فضای مناسب جهت خدمت رسانی به هموطنان گرامی اقدام به تخریب و احداث ساختمان جدید شعبه بجنورد نمود.

علی خلیل زاده مدیر منطقه ۲ در توضیح این عملیات بیان کرد: عملیات اجرایی پروژه ساختمان بیمه پاسارگاد در شهر بجنورد مرکز استان خراسان شمالی رسماً با گود برداری زمین در تاریخ هفتم مرداد ۱۴۰۰مصادف با عید سعید غدیر خم با استعانت از خدای متعال و ائمه اطهار علیهم السلام و اتمام عملیات تخریب ساختمان قبلی شعبه بجنورد وارد مرحله ساخت شد.

گفتنی است این پروژه با درخواست این مدیریت و پیگیری های مدیریت ساختمان پس از تصویب احداث ساختمان مذکور در شورای توسعه ساختمان شرکت با اخذ مجوزهای قانونی و پروانه ساختمانی در آذر ماه ۹۹ و در نهایت انتخاب مدیر پیمان مراحل اداری خود را طی نموده است. مدیر پیمان این پروژه یکی از شرکت های مطرح در زمینه ساختمان سازی و معماری تهران بوده که در حال حاضر در سطح کشور در حال اجرای پروژهای بزرگ و مشابه ای است.

شایان ذکر است مراحل اولیه تحقیق ، مشاوره و تهیه نقشه های اولیه معماری و … توسط مهندسین بومی و استانی صورت گرفته است و طرح معماری آن با الگوبرداری از ساختمان در دست احداث مرکزی بیمه پاسارگاد با نمای سنگی که نماد استحکام شرکت و قرارگرفتن یک سازه ای شیشه ای که نماد شفافیت شرکت به شمار می رود در میان ساختمان به نشانه رسالت صنعت بیمه که همان پشتیبانی و مراقبت از مال و جان مردم محسوب می شود، صورت گرفته است.زمین این پروژه به مساحت ۶۳۰متر مربع در یکی بهترین نقاط خیابان اصلی شهر واقع شده و مقرر است ساختمان در ۸ طبقه شامل دو طبقه منفی، یک طبقه همکف، یک نیم طبقه و چهار طبقه فوقانی در ۳۳۰۰ متر مربع احداث و حداکثر در اواسط سال ۱۴۰۲ جهت بهره برداری تحویل شرکت بیمه پاسارگاد شود.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=20975

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.