• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳

اخبار ویژه

مشارکت فعال بانک سامان در نمایشگاه ایران بیوتی تقدیر از نیروهای مسلح کشور بابت عملیات غرور آفرین وعده صادق/ ارزش آفرینی برای مشتریان رویکردی مهم بمنظور تحقق راهبرد مشتری محوری در این بانک است انعقاد تفاهم نامه همکاری مشترک میان پژوهشکده بیمه و شرکت خدمات توسعه زرآتیه مهر ایرانیان روان سازی فرایندهای بیمه ای و مردمی شدن آن در راس سیاست های نهاد ناظر قرار دارد برگزاری کمیته انتصابات اداره امور شعب شرق تهران با حضور قائم مقام مدیر عامل اعطای تسهیلات مسکن روستایی به ۲۴ هزار و ۹۴۱ واحد مسکونی به مبلغ ۴ هزار و ۴۹۷ میلیارد تومان در سال ۱۴۰۲ طرح توسعه پروژه «تبادل الکترونیک نسخ دارویی» بیمه تجارت‌نو عملیاتی شد پیشتازی بانک ملی ایران در واگذاری ها با ثبت رکوردهای جدید توسط آینده پویا سقف مهربانی در بانک ملی ایران بلند است/ متقاضیان وام بخوانند مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران از مرز ۱۷ میلیون نفر عبور کرد شرکت واسپاری توسعه تعاون از فرد محوری به رویکرد مشارکتی تغییر رویه داده است

1
عضو هیات مدیره بانک کارآفرین خبر داد:

اجرای طرح درجه بندی شعب در آینده نزدیک

  • کد خبر : 9529
  • 29 بهمن 1399 - 22:09
اجرای طرح درجه بندی شعب در آینده نزدیک

عضو هیات مدیره بانک کارآفرین از اجرای بخشنامه درجه بندی شعب بانک کارآفرین در روزهای آتی خبر داد.

 به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بانک کارآفرین، مهدی سیف علیشاهی عضو هیات مدیره با بیان این خبر افزود: اجرای این طرح نیازمند برگزاری جلسات توجیهی متعدد است تا ابعاد اجرای این طرح مشخص شود. در این طرح عامل رشد یا تنزل درجه شعب، عملکرد آنها خواهد بود که بسیار مورد توجه است.
وی با اشاره به این که نخستین بحث در درجه بندی شعب تعیین ضریب اهمیت هر شعبه برای بانک است، ادامه داد: در حال حاضر هیچ کدام از ۱۰۸ شعبه بانک سراسر کشور با یکدیگر برابر نیستند و آثار یکسانی ندارند.
به گفته این مدیر ارشد بانک، در طرح درجه بندی شعب بر آن هستیم تا جایگاه هر شعبه در میان شعب هم درجه خودشان و هم برای بانک مشخص شود، به طور خاص ضریب اهمیت شعب معین شود. این امر به روسای شعب هم کمک خواهد کرد تا بهتر بدانند در چه جایگاهی حتی در میان شعب هم درجه هستند.
سیف علیشاهی هدف از اجرای این طرح را حذف شعب درجه ۳ و ۴ در چند سال آینده خواند و تاکید کرد: ما می خواهیم تا ۳ سال آینده همه شعب بانک در رده بندی درجه ممتاز ، مستقل ،درجه۱ و ۲ باشند. در حال حاضر از ۱۰۸ شعبه در سراسر کشور، تنها ۵ شعبه ممتاز، ۲شعبه مستقل و ۵ شعبه درجه یک داریم.
وی خطاب به روسا و کارکنان شعب بانکی گفت: عوامل مختلفی درجه بندی شعب را مشخص می کنند، ارتقا درجه شعب نیازمندی هایی دارد و ما با فراق بال حاضریم متناسب با ارتقا شعب هزینه های لازم این امر را انجام دهیم.
این عضو هیات مدیره همچنین پیش بینی کرد: در سال آینده باید شاهد ارتقا در شعب باشیم به گونه ای که از شعب موجود، ۵ شعب مستقل، ۵ شعبه ممتاز به جمع شعب ممتاز و مستقل و درجه یک مان اضافه شود، و در ادامه این برنامه تا سه سال آینده هیچ شعبه درجه ۴ نخواهیم داشت.
سیف علیشاهی در عین حال اجرای طرح جدید درجه بندی شعب را موجب افزایش اختیارات شعب خواند و افزود: هدف اصلی اجرای این طرح تمرکز زدایی است. برنامه های زیادی تا سال ۱۴۰۵برای ارتقا شعب بانک تدوین شده است که همه باید برای پیشرفت با آن همراه شوند در حقیقت منافع بانک حرف اول را می زند به همین جهت تغییر در برنامه ها و استراتژی ها گریز ناپذیر است.
وی همچنین با اشاره به اجرای طرح طبقه بندی مشاغل در بانک کارآفرین این طرح را موجب سیستمی شدن بانک خواند و افزود: پیش از این انتصابات انفرادی و بسته به شرایط بود ولی با اجرای طرح جدید این امر به صورت سیستمی و تابع قانون پیش خواهد رفت روالی که بانک را از قائم به فرد بودن خارج و به یک بانک سیستمی و قانونمند تبدیل خواهد کرد.
سیف علیشاهی ادامه داد: بانک باید پویا و پایا باشد، در حقیقت هدف شایسته سالاری و ایجاد یک نظام سیستمی است.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=9529

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.