• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
1

اجرای بازدیدهای ستادی از ادارات کل استان ها

  • کد خبر : 69063
  • 19 اردیبهشت 1402 - 12:53
اجرای بازدیدهای ستادی از ادارات کل استان ها

به منظور بهره مندی از تجربیات اجرایی، سیاستگذاری، برنامه ریزی، تبادل تجربیات، نظارت بر حسن اجرای قوانین و مقررات، تشریح برنامه های عملیاتی سال۱۴۰۲ و ارزیابی عملکرد ادارات از جوانب مختلف، بازدید ستادی از ادارات کل استان ها در دستور کار حوزه پایش و نظارت سازمان اموال تملیکی قرار گرفت.

به منظور بهره مندی از تجربیات اجرایی، سیاستگذاری، برنامه ریزی، تبادل تجربیات، نظارت بر حسن اجرای قوانین و مقررات، تشریح برنامه های عملیاتی سال۱۴۰۲ و ارزیابی عملکرد ادارات از جوانب مختلف، بازدید ستادی از ادارات کل استان ها در دستور کار حوزه پایش و نظارت سازمان اموال تملیکی قرار گرفت.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی، سرپرست اداره کل نظارت، پایش و ارزیابی عملکرد سازمان اموال تملیکی با بیان مطلب بالا اظهار داشت: بررسی، بازرسی، بازدید و کنترل فرآیندهای اجرایی و عملکرد وضع موجود، تبادل نظر و تجربه های ستادی و استانی، تبیین و آموزش توجیهی و کاربردی برای کارکنان و شناخت نقاط اشکال و ایراد های احتمالی در حوزه اجرا و برطرف نمودن نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت و در نهایت سنجش و ارزیابی، هدف و سیاست راهبردی این اداره کل در بازدید های استانی است.

اسکندر یارنسب با اشاره به اینکه تیمی مشتمل از تمامی معاونت ها و ادارات کل مستقل ستادی سازمان در این بازدیدها حضور دارند تصریح کرد: در نظر داریم جمع بندی نتایج حاصله از بازدیدهای هر استان را در پایان همان بازه زمانی که سفر و دوره نظارت در آن برگزار می شود به اطلاع استان مورد نظر رسانده تا در کمترین زمان ممکن نسبت رفع مشکلات و مرتفع ساختن موانع موجود احتمالی در مسیر خدمت رسانی و خدمتگزاری به مردم تلاش کرده و گام های موثری برداشته شود.

وی با بیان اینکه از لحاظ مباحث آموزشی کارکنان سازمان دوره‌های آموزشی مدون و منسجمی را در تمام سطوح مدیریتی و اجرایی نداشته‌اند، بیان داشت: در نظر داریم در قالب این بازدید های ستادی که برنامه منسجمی برای آن طراحی کرده ایم تا بتوانیم دوره های آموزشی کوتاه مدت و کاربردی را برگزار کرده و استان هایی را که تاکنون برخی از مدیران به آنها نرفته اند را نیز تحت پوشش قرار دهیم.

سرپرست اداره کل نظارت، پایش و مدیریت عملکرد سازمان اموال تملیکی با این توضیح که در گذشته خروجی سفرهای استانی قابل امتیازدهی نبوده و نتیجه محور نبوده است، گفت: در نظر داریم در پی اجرای بازدید های ستادی منسجم که جنبه مدیریت عملکرد دارد، تمام کشور را به صورت یکپارچه دیده و در تمام سطوح مدیریتی، کلیه جوانب استان مورد بررسی قرار گرفته و به تناسب حضور کارشناسان ستادی و استانی، فعالیت در قالب کار کارشناسی کارگاهی کاربردی روشن و شفاف پیش رود‌.

*قزوین اولین مقصد گروه نظارتی

یارنسب در ادامه اذعان داشت: اولین دوره بازدید ستادی اداره کل پایش و نظارت از استان ها در قزوین انجام و در مرحله دوم استان گلستان به عنوان مقصد دوم این کارگروه انتخاب شده است.

وی در پایان در خصوص برنامه های برگزار شده در دوره اول طرح نظارت در استان قزوین گفت: در روز اول دیدار با مدیرکل و کارکنان اداره کل و استماع گزارش وضع موجود و عملکرد استان را در دستور داشتیم.

یارنسب در خصوص دیگر برنامه های اجرا شده در قزوین گفت: تبیین اهداف سفر و تشریح برنامه بازدید توسط مدیر گروه اعزامی و سپس حضور نمایندگان ستادی برای بررسی پرونده ها و مکاتبات و عملکرد استان، بازدید از انبارها و پارکینگ ها و بررسی میدانی مسایل و موارد مرتبط و همچنین دیدار با مدیرکل و معاونین اداره کل تعزیرات حکومتی استان از دیگر برنامه‌های هیئت اعزامی سازمان اموال تملیکی به قزوین در روز اول بود.

سرپرست اداره کل نظارت، پایش و مدیریت عملکرد سازمان اموال تملیکی در پایان اظهار داشت: در نشستی در روز دوم، گزارش نمایندگان حوزه های ستادی از وضعیت استان و پرسش و پاسخ و نهایتا جمع بندی مباحث مطروحه در این ذو روز و نتایج سفر توسط اینجانب به اعضای گروه اعزامی و کارکنان و مدیرکل استان بیان شد.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=69063

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.