• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
1

اثر مورد حمایت بیمه سامان، کتاب سال صنعت بیمه شد

  • کد خبر : 32582
  • 23 آذر 1400 - 12:29
اثر مورد حمایت بیمه سامان، کتاب سال صنعت بیمه شد

کتاب «پایان بیمه!؛ فرجام بیمه ای که می شناختیم» نوشته «راب گالبریت» که توسط علیرضا جاهدی و ایمان ارسطو ترجمه و با حمایت شرکت بیمه سامان منتشر شده است، عنوان کتاب سال صنعت بیمه را در از آن خود کرد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی شرکت بیمه سامان، در جریان دومین رویداد انتخاب کتاب سال صنعت بیمه که همزمان با بیست و هشتمین همایش ملی بیمه و توسعه برگزار شد، این مجلد به عنوان کتاب سال در بخش ترجمه انتخاب و معرفی شد.
«پایان بیمه» پرفروش ترین کتاب بیمه ای سایت آمازون در سال ۲۰۱۹ بوده است که ضمن بررسی چالش های پیش روی صنعت بیمه و با تمرکز بر بیمه های اموال و مسئولیت، راه حل های توسعه بیمه از جمله نقش اکوسیستم اینشورتک، دیجیتالی شدن و چشم انداز برهم زنندگی این صنعت در سال های پیش رو را تحلیل کرده است.
این کتاب در چهار بخش و ۲۴ فصل به روایت وضعیت فعلی، پیش رو و آینده صنعت بیمه می پردازد.
«احمدرضا ضرابیه» مدیرعامل شرکت بیمه سامان در پیشگفتار این کتاب نوشته است: « برهم زنندگی حاصل از استارتاپ‌ها، سرمایه‌های خطر پذیر، تکنولوژی جدید و تغییر رفتار خرید در نسل هزاره، هم نوید بخش و هم نگران کننده است.
نوید خبرهایی مانند ساده کردن کارها، صرفه جویی در زمان و هزینه‌ها، نوآوری در خدمات و محصولات و نگرانی از رویدادهایی همچون از بین رفتن برخی محصولات رایج بیمه‌ای، حذف عوامل فروش، حذف مشاغل متخصصان بیمه‌ای یا حتی از بین رفتن شرکت های بیمه.
اینشورتک در صنعت بیمه ایران پدیده ای نوظهور است. سامانه‌های اینترنتی مقایسه قیمت، اولین مصداق‌های اینشورتک بوده‌اند.فروش دیجیتال محصولات بیمه از طریق سامانه‌های پرداخت موبایلی، وب سایت شرکت‌های بیمه، آژانس‌های مسافرتی، بانک‌ها، طراحی محصولات جدید و توسعه محصولات فعلی با فرایند دیجیتال، تحول دیجیتال در فرایندهای مختلف صدور و خسارت در شرکت‌های بیمه ایرانی در حال برنامه ریزی یا اجرا است.
ما در شرکت بیمه سامان، تمرکز بر تحول دیجیتال را ماموریت اصلی در برنامه استراتژیک شرکت می دانیم. بیمه سامان تاکنون در زمینه هایی چون توسعه بانک بیمه، فروش دیجیتال بیمه مسافرتی، فروش دیجیتال محصولات بیمه‌ای رایج روی سامانه‌های پرداخت موبایلی و حمایت از اولین شبکه نوآفرینی پلنت درایران پیشتاز بوده است.
طراحی و ارائه محصول بیمه پیمایشی خودرو با استفاده ازاینترنت اشیاء، بیمه موبایل و تبلت با استفاده از هوش مصنوعی، بیمه هوشمند خانه بااستفاده از اینترنت اشیا و همچنین دیجیتالی کردن فرایندهای صدور و خسارت از جمله پروژه‌های در حال انجام در بیمه سامان است.
بیمه سامان آماده همکاری با استارتاپ‌ها، متخصصان بیمه و فناوری‌های اطلاعات پیرامون موضوعات مطرح شده در این کتاب و حمایت از طرح‌های اینشورتکی و راه حل‌های نوآرونانه آنان است.

علاقه مندان میتوانند برای تهیه کتاب به سایت انجمن حرفه ای صنعت بیمه به نشانی https://b2n.ir/f80714 مراجعه نمایند.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=32582

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.