• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
1

اتمام عملیات اصلاح هندسی مسیر جایگاه CNGکوهک

  • کد خبر : 51030
  • 09 مرداد 1401 - 16:15
اتمام عملیات اصلاح هندسی مسیر جایگاه CNGکوهک

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۲۲ از اتمام عملیات اصلاح هندسی مسیر جایگاه CNGکوهک با هدف تردد آسوده شهروندان به این جایگاه سوخت که به عنوان یکی از مهم ترین جایگاه های سوخت CNG غرب تهران به شمار می رود خبرداد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲۲، سید فرهاد خدابخشی در این باره اظهار داشت: در راستای اجرای مصوبه اداره کل مهندسی و ایمنی ترافیک معاونت حمل ونقل و ترافیک شهرداری تهران، معاونت حمل ونقل و ترافیک شهرداری منطقه نسبت به انجام عملیات اجرایی اصلاح هندسی مسیر دسترسی به جایگاه CNG در بلوار کوهک و ایمن سازی مسیر عبور عابرین پیاده پل هوایی عابر واقع درحاشیه جایگاه اقدام کرده است.
وی افزود: تخریب،تملک وتعریض،اجرای جدول وبتن ریزی،اجرای پیاده رو وروکش آسفالت از جمله اقداماتی بوده است که در مدت زمان کوتاه مورد اجرا قرار گرفته است و شاهد تردد آسوده خودروهای شهروندان و همچنین کاهش بارترافیکی صف جایگاه سوخت در بلوار کوهک هستیم.
خدابخشی ادامه داد: رسیدگی به مسیر تردد خودروها به جایگاه سوخت CNGکوهک از خواسته های قدیمی شهروندان و مراجعه کنندگان بوده است که از سوی مدیریت شهری محقق شده است.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=51030

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.