• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
0

اتفاقی مهم در پروژه آهن اسفنجی اقلید؛ سند زمین به شرکت فولاد اقلید انتقال یافت

  • کد خبر : 70858
  • 16 خرداد 1402 - 7:31
اتفاقی مهم در پروژه آهن اسفنجی اقلید؛ سند زمین به شرکت فولاد اقلید انتقال یافت

زمین پروژه آهن اسفنجی اقلید که از سوی سازمان‌های ذی‌ربط دی‌ماه ۱۴۰۰ تعیین تکلیف و در اختیار شرکت فولاد اقلید قرارگرفته بود، بعد از ماه‌ها پیگیری، سه‌شنبه گذشته به نام این شرکت درآمد تا یکی از مهم‌ترین اتفاقات در زمان ساخت این پروژه رقم بخورد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی شرکت، هیئت‌مدیره و رضا شریفی مدیرعامل شرکت فولاد اقلید، سی‌ام آذرماه ۱۴۰۰ بود که با اداره منابع طبیعی بر سر موقعیت و مساحت زمین محل احداث پروژه آهن اسفنجی که از پروژه‌های صنعتی پیشران دولت سیزدهم است، به توافق رسیدند.

شرایط حقوقی حاضر در مسیر انتقال رسمی این زمین به نام شرکت فولاد اقلید بیش از چیزی که در ابتدا نشان می‌داد، پیچیده‌تر بود؛ اما اهتمام مهندس شریفی در پیگیری این موضوع و همچنین حمایت‌های نماینده مردم شهرستان اقلید در مجلس به همکاری ادارات ذی‌ربط و مالکان پیشین این زمین انجامید تا پایانی خوش را برای این یک سال و نیم پیگیری رقم بزند.

بسیاری از پیشرفت‌ها و اخذ مجوزهای مؤثر درگرو این انتقال و مالکیت شرکت فولاد اقلید بر این زمین بوده و با این اتفاق مهم در آینده شاهد سرعت بیشتر در احداث کارخانه آهن اسفنجی اقلید خواهیم بود.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=70858

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.