• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
1

اتصال الکترونیکی برخط انبارهای اموال تملیکی در سراسر استان بوشهر

  • کد خبر : 68413
  • 08 اردیبهشت 1402 - 18:05
اتصال الکترونیکی برخط انبارهای اموال تملیکی در سراسر استان بوشهر

مرتضی یادگاری مدیر کل دفتر هوشمند سازی و امنیت فضای مجازی این سازمان که به بوشهر سفر کرده بود ، از ارتباط الکترونیکی برخط انبارهای این اداره کل در سراسر استان به منظور تبادل برخط داده‌ها و اطلاعات در سامانه عملیاتی سازمان خبر داد .

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان بوشهر ، وی با اشاره به موقعیت جغرافیایی و فاصله انبارهای تحت تملک سازمان در استان بوشهر از ساختمان‌ اداری افزود: با اجرای طرح اتصال انبارهای سازمان به شبکه سراسری که بصورت استانی درحال انجام است، تمام فرآیندهای مربوط به تحویل ونگهداری کالا از جمله تشکیل پرونده و صدور قبض انبار در محل انبار وبدون تاخیر زمانی صورت خواهد پذیرفت. برهمین اساس نظارت و رصد وضعیت کالا به صورت شفاف و سیستمی پایش شده و گزارشات با دقت بالاتری نسبت به قبل تهیه و تولید خواهد شد.
همچنین رحیم بهادری مدیرکل جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان بوشهر در خصوص پیشرفت این عملیات، اظهار داشت:
انبارهای مرکز بوشهر ، گناوه و دیلم و همچنین انبار سازمان در گمرک بوشهر به این سامانه متصل شده‌اند که امکان صدور قبض انبار در محل را دارند و درپی آن بلافاصله اطلاعات لازم در سامانه سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی بروز شده و اطلاعات کالانیز برای سامانه جامع وزارت صمت ارسال میگردد .
بهادری با تاکید بر اینکه در راستای اجرای قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز، صدور قبض انبار الکترونیک پس از دریافت کالا از کاشفین (دستگاه‌های مربوطه) از جمله وظایف این سازمان است، بیان داشت: طرح اتصال برخط انبارهای کشور اقدامی‌ موثر در راستای اجرای قانون بوده که به شفافیت و سلامت اداری و همچنین تسریع در روند تعیین تکلیف کالا به منظور جلوگیری از خرابی کالاهای ضبط شده و انقضا دار علی الخصوص مواد سریع الفساد می‌انجامد.
بهادری افزود: حضوردکتر یادگاری وتیم فنی سازمان و انجام پروژه فوق باعث شد تا ورود اطلاعات و صدور قبض توسط کاربر و بلافاصله پس از تحویل کالا در محل انبارهای بوشهر صورت گیرد و همین عامل، علاوه بر کاهش زمان انجام کار، خطای انسانی در ثبت اطلاعات را به حداقل خواهد رساند.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=68413

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.