• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
1

ابلاغ برنامه‌های عملیاتی «شورای تحول» سازمان اموال تملیکی / وزیر اقتصاد قدردانی کرد

  • کد خبر : 41471
  • 21 اسفند 1400 - 10:59
ابلاغ برنامه‌های عملیاتی «شورای تحول» سازمان اموال تملیکی / وزیر اقتصاد قدردانی کرد

صاحب حجتی قائم مقام و سخنگوی این سازمان از اجرای موثر برنامه‌های عملیاتی تدوین شده از سوی «شورای تحول» خبر داد که تقدیر وزیر اقتصاد را در پی داشته است.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی سازمان اموال تملیکی،  حجتی در این باره اظهار کرد: با توجه به تاکیدات و منویات رییس محترم جمهور در راستای اصلاح ساختار سازمان اموال تملیکی، هیات مدیره این سازمان اقدام به تشکیل شورایی متشکل از صاحب‌نظران و کارشناسان خبره در حوزه‌های مختلف تحت عنوان «شورای تحول» نمود.

وی افزود: اصلاح ساختاری نیازمند تدوین راهبردهای تحول آفرین است که این سازمان به واسطه تشکیل شورای مذکور، راهبردهای کلی، هدف‌های اصلی و چالش‌های پیش‌روی ستاد و صف را احصاء کرده و همچنین برنامه عملیاتی هر یک از واحدهای سازمانی را ترسیم و به آنها ابلاغ نموده است.

سخنگوی سازمان اموال تملیکی با بیان اینکه، نتایج حاصله از اجرای برنامه‌های شورای تحول تا به اینجای کار مطلوب بوده است، عنوان کرد: اقدامات تحولی موثری طی ماه‌های اخیر انجام شده که ابراز رضایت و تشکر وزیر امور اقتصادی و دارایی از تیم جدید سازمان را در پی داشته است.

حجتی تشکیل شورای تحول را چراغ راه برنامه‌های عملیاتی سال آینده سازمان عنوان کرد و رصد و نظارت مستمر آن را مورد تاکید قرار داد.

وی در همین راستا از نشست سراسری مدیران استانی سازمان به منظور تبیین برنامه‌ تحولی و ضرورت انسجام و همگرایی هرچه بیشتر اقدامات اجرایی خبر داد.

این نشست در روز دوشنبه مورخ ۲۳ اسفند ماه سالجاری و با حضور مدیرعامل و دیگر اعضای هیات مدیره برگزار خواهد شد.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=41471

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.