• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
2

آیین واگذاری اسناد احداث کارخانه “زامیاد ۲” در شهرستان شاهرود صورت پذیرفت

  • کد خبر : 63389
  • 09 بهمن 1401 - 13:29
آیین واگذاری اسناد احداث کارخانه “زامیاد ۲” در شهرستان شاهرود صورت پذیرفت

آیین واگذاری اسناد احداث کارخانه زامیاد ۲ در زمینی به مساحت ۱۰۰ هکتار در شهرک صنعتی شهرستان شاهرود با حضور علی اصغر خانی نماینده مردم شهرستان شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی، محمدرضا باقری مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان و سید محسن مرتضوی مدیرعامل شرکت زامیاد با حضور مدیران ارشد این شرکت با امضا اسناد مرتبط صورت پذیرفت.

 به گزارش رویداد خبر به نقل از سایپانیوز، علی اصغر خانی نماینده مردم شهرستان شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی در این مراسم با اشاره به پیشرفت و توسعه شرکت زامیاد در سال جاری تاکید کرد: این تلاش ها، اتفاق خوب و مبارکی است که آینده و چشم انداز روشنی برای شرکت زامیاد ترسیم خواهد کرد.

او احداث و راه اندازی کارخانه “زامیاد ۲” در شاهرود را اقدام مناسبی به منظور ایجاد اشتغال و توسعه فضای کسب کار در این شهرستان دانست و اذعان داشت: امیدواریم شاهد تولید و عرضه محصولات متنوع و با کارآیی بالا در این سایت باشیم.

در ادامه محمدرضا باقری مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان با اشاره به ویژگی خاص این استان برای سرمایه گذاری صنایع مختلف خاطرنشان کرد: در سال جاری، استان سمنان با واگذاری ۲۴۰ هکتار زمین در حوزه شهرک های صنعتی توانست رتبه یک سرمایه گذاری در حوزه‌های مختلف صنعت را در کشور به خود اختصاص دهد؛ بدین سبب با حضور و سرمایه گذاری شرکت زامیاد به عنوان یکی از خودروسازان مطرح در حوزه خودروهای تجاری کشور و با توجه به حضور قطعه سازان مطرح استان سمنان، شاهد اجماع مناسبی در حوزه صنعت خودروسازی کشور در استان سمنان به خصوص شهر شاهرود هستیم.

در این مراسم سید محسن مرتضوی مدیرعامل شرکت زامیاد با برشمردن مجموعه اقدامات انجام شده و برنامه های آتی این شرکت بیان داشت: شرکت زامیاد با هدف گسترش فضا و توسعه زیرساخت های خود به منظور ایجاد تنوع در سبد محصولات تولیدی، اقدام به سرمایه گذاری قابل توجه در این فضای جدید کرده است؛ بدین سبب در سال آتی، زامیاد به عنوان تولیدکننده خودروهای تجاری در سگمنت های مختلف، تولید محصولات نیمه سنگین، سنگین و مسافری خود را در این سایت متمرکز خواهد کرد.

او تصریح کرد: با توجه به همکاری های مناسب استانداری و سازمان شهرک های صنعتی استان سمنان با شرکت زامیاد، در حال حاضر فرآیند احداث کارخانه “زامیاد دو” در محل جدید آن در حال انجام است و تولید در این مجموعه از اواسط سال آینده، آغاز می شود و امید است این سرمایه گذاری، ضمن افزایش شمار تولید محصولات شرکت زامیاد، موجب ایجاد اشتغال در شهرستان شاهرود شود.

مرتضوی در ادامه با اشاره به مزایای شهرک صنعتی شاهرود بیان داشت: موقعیت مناسب جغرافیایی این شهرک صنعتی، دسترسی به خطوط حمل و نقل ریلی کشور، نزدیکی به فرودگاه شاهرود و مسیر ترانزیت شرق کشور، همچنین مزیت‌های قانونی موجب خواهد شد تعامل و مراسلات با دیگر نقاط کشور و حتی خارج از کشور تسهیل شود که این امر در سهولت و افزایش تولید، نقش مهمی ایفا می کند.

مدیرعامل شرکت زامیاد همچنین با اشاره به رشد ۱۰۰ درصدی فروش و تحقق افزایش ۲۵ درصدی تولید محصولات تاکنون خاطرنشان کرد: امروز ارزش سهام شرکت زامیاد نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشدی بالغ بر ۲٫۵برابر را ثبت کرده است.

او تاکید کرد: امید است بتوانیم شعار “کیفیت بالا و قیمت مناسب” را با تلاش‌های کارکنان زامیاد و حمایت‌های سازمان‌های و نهاد‌های مرتبط محقق کنیم.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=63389

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.