• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
1

آینده سایپا بسیار امیدوارکننده و روشن است/ ضرورت اطلاع رسانی بیشتر و ارایه آموزش در خصوص طرح اصالت قطعه

  • کد خبر : 58009
  • 19 آبان 1401 - 14:29
آینده سایپا بسیار امیدوارکننده و روشن است/ ضرورت اطلاع رسانی بیشتر و ارایه آموزش در خصوص طرح اصالت قطعه

رئیس هیأت مدیره گروه خودروسازی سایپا گفت: بر اساس سیاست های ابلاغی گروه خودروسازی سایپا، شرکت های زیرمجموعه در فروش قطعات خودرو بسیار فعال شده اند و آینده روشنی در بخش قطعات و همکاری های مشترک بین مجموعه های دانش بنیان و شرکت های گروه سایپا رقم خواهد خورد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از سایپانیوز، علیمردان عظیمی با بیان مطلب فوق افزود: بر اساس سیاست های وزارت صمت و رویکرد هیأت مدیره سایپا، طراحی و تولید خودروی اقتصادی در حال انجام است و خودروهایی که با زیان تولید می شدند از خط تولید خارج شده است.

او گفت: با ورود خودروهای جدید که از نظر کیفیت و قیمت مناسب هستند و ادامه این روند در بخش محصولات و قطعات جدید، سایپا به یکی از خودروسازان موفق در این زمینه خواهد شد و آینده بسیار امیدوارکننده و روشنی خواهد داشت.

عظیمی با بیان اینکه طرح اصالت قطعه در سایپا آغاز شده و در دستور کار همه شرکت ها قرار گرفته، گفت: اجرای طرح اصالت قطعه از ورود قطعات غیراستاندارد و نامطلوب به بازار جلوگیری می کند و تاثیر مناسبی در ارتقای کیفیت و اطمینان خاطر مشتریان خواهد داشت. البته باید در این خصوص اطلاع رسانی مناسبی صورت گیرد و آموزش لازم در تمام نمایندگی ها انجام شود.

او افزود: اطلاع رسانی همگانی و آموزش شبکه نمایندگی ها و عاملیت های فروش گروه سایپا باعث می شود تا مشتریانی که خودرو را خریداری می کنند اطلاعات کافی در خصوص اصالت قطعات خودرو و اقدامات انجام شده در این حوزه داشته باشند و هنگامی که نیاز به قطعه ای در خودرو باشد، از قطعه استاندارد استفاده می کنند چراکه در غیر این صورت و استفاده از قطعات تقلبی منجر به خسارت و ایجاد حادثه برای آنان خواهد شد.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=58009

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.