• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
1

آیا می‌توان همزمان از چند بیمه تکمیلی استفاده کرد؟ آشنایی با انواع بیمه تکمیلی

  • کد خبر : 45007
  • 21 اردیبهشت 1401 - 10:41
آیا می‌توان همزمان از چند بیمه تکمیلی استفاده کرد؟ آشنایی با انواع بیمه تکمیلی

خدمات ارائه شده در بیمه‌های تکمیلی مزایای بسیاری دارد؛ اما هر شرکت بیمه محدودیت‌هایی نیز دارد. به‌همین دلیل برخی از افراد به‌فکر استفاده از چند بیمه تکمیلی افتادند تا از این طریق، محدودیت‌های اعمال شده هر شرکت را با بیمه دیگر پوشش دهند

بیمه تکمیلی از جمله خدمات مهم و ارزشمند شرکت‌های بیمه است. به‌دلیل پوشش دادن بسیاری از بیماری‌ها و پرداخت هزینه‌های سنگین درمانی؛ افراد زیادی به سراغ بیمه تکمیلی می‌روند. برای برخی از افراد، پاسخ به این سوال «آیا می‌توان همزمان از چند بیمه تکمیلی استفاده کرد؟» ضرورت دارد. اگر چنین پرسشی ذهن شما را نیز مشغول کرده‌است، در پایان این مقاله پاسخ مناسبتان را دریافت خواهید کرد. پس تا انتها با ما همراه باشید.

انواع بیمه تکمیلی

چندبار می‌توان از بیمه تکمیلی استفاده کرد؟ شرایط استفاده هم‌زمان از دو بیمه تکمیلی

خوشبختانه در کشورمان شاهد رشد شرکت‌های بیمه متعدد، با مزایا و خدمات قابل قبولی هستیم. بهترین مثال برای ارائه خدمات بیمه، سایت بیمه آسماری است که علاوه‌بر بیمه تکمیلی، خدماتی از قبیل بیمه مسافرت، بیمه اتومبیل، بیمه کشتی و مواردی از این قبیل را به کاربران ارائه می‌دهد. می‌خواهید بدانید ایده استفاده همزمان از دو بیمه تکمیلی چرا و چگونه به ذهن مخاطب خطور کرد؟ در بخش بعدی به این سوال پاسخ می‌دهیم.

در آن واحد چند بیمه تکمیلی می‌توان داشت؟؛ مزایای داشتن دو بیمه همزمان

خدمات ارائه شده در بیمه‌های تکمیلی مزایای بسیاری دارد؛ اما هر شرکت بیمه محدودیت‌هایی نیز دارد. به‌همین دلیل برخی از افراد به‌فکر استفاده از چند بیمه تکمیلی افتادند تا از این طریق، محدودیت‌های اعمال شده هر شرکت را با بیمه دیگر پوشش دهند. خبر خوب این است که امکان استفاده دو بیمه تکمیلی به‌صورت هم‌زمان وجود دارد. با بررسی و تحقیقات لازم، از خدمات بیمه تکمیلی دو شرکتی استفاده کنید که خدمات متناسب با نیازتان را ارائه می‌دهند. ولی شرایط بهره‌مندی از خدمات دو بیمه تکمیلی چگونه است؟ برای این منظور چه مراحلی را باید طی کنیم؟ در قسمت بعد به کلیه سوالات شما پاسخ خواهیم داد پس با ما همراه باشید.

بیمه تکمیلی و پرداخت هزینه ها

مراحل استفاده از دو بیمه تکمیلی؛ بهترین بیمه تکمیلی

در جواب سوال «آیا می‌توان همزمان از چند بیمه تکمیلی استفاده کرد؟» پاسخ مثبت دادیم و گفتیم امکان استفاده از دو بیمه تکمیلی در آن واحد وجود دارد. بیمه تکمیلی خانواده که پشتوانه‌ای برای پرداخت هزینه‌های کمرشکن درمانی اعضای خانواده است، ممکن است شامل محدودیت‌هایی باشد.

هنگام استفاده از خدمات دو بیمه تکمیلی، باید مراحلی را طی کنید. در مرحله اول باید پس از بررسی‌های لازم، از شرکت بیمه‌ای که محدودیت‌های کمتر و تعهدات بالاتری دارد معرفی نامه دریافت کنید. پس از ارائه معرفی نامه به مراکز درمانی، هزینه‌های شما محاسبه خواهند شد. چنانچه مبلغ برآورد شده از سقف تعهدات شرکت بیمه بیشتر باشد، شما ملزم به پرداخت مابه التفاوت آن هستید. در مرحله دوم با در دست داشتن صورت‌حساب بیمارستان و پرونده‌های پزشکی، به دومین شرکت بیمه تکمیلی مراجعه کرده و مبلغ مابه‌التفاوت پرداخت شده را دریافت کنید.

پوشش کرونا در بیمه تکمیلی

آیا می‌توان همزمان از چند بیمه تکمیلی استفاده کرد؟ مزایای بیمه تکمیلی آسماری

در اینکه سلامتی بزرگ‌ترین نعمت است شکی وجود ندارد. اگر به دندان‌پزشکی مراجعه کرده باشید، حتما با دیدن هزینه‌های گزاف آن شوکه شده‌اید. به‌همین دلیل است که شرکت‌های بیمه از خدمتی به نام بیمه دندانپزشکی رونمایی کرده‌اند. ولی برای پرداخت هزینه‌های درمانی از جمله دندان‌پزشکی، جراحی و آزمایش‌های گوناگون چند بیمه تکمیلی می‌توانیم داشته باشیم؟

تفاوتی ندارد به چه منظور از خدمات بیمه‌های تکمیلی استفاده می‌کنید! زیرا در نهایت مجاز به استفاده از دو بیمه تکمیلی به‌صورت هم‌زمان هستید. بیمه تکمیلی آسماری علاوه‌بر پوشش‌های درمانی سایر شرکت‌ها، یک سری مزایای دیگر نیز دارد:

  • بیمه تکمیلی شرکتی: برای پوشش حداکثری نیازهای کارمندان یک شرکت ارائه می‌شود. مدیران و کارفرماها از طریق بیمه تکمیلی شرکتی آسماری می‌توانند در کاهش هزینه‌های درمانی کارمندان خود قدم بزرگی بردارند.
  • بیمه تکمیلی خانواده: سرپرست هر خانوار از طریق پوشش‌های وسیع این خدمت، کلیه اعضای خانواده را بیمه می‌کند. از طریق بیمه تکمیلی خانواده آسماری نیز هزینه‌های پزشکی و درمانی همسر و فرزندانتان تا حد زیادی پرداخت می‌شود.

از مزایای بیمه تکمیلی شرکتی آسماری می‌توان به ارائه خدمت به واحدهای کوچک خدماتی و صنعتی اشاره کرد. همچنین امکان پرداخت اقساطی حق بیمه نیز مهیا است. برای بهره‌مندی از پوشش‌های بیمه تکمیلی خانواده آسماری، کپی کارت ملی و کلیه صفحات شناسنامه اعضای خانواده، مدرک اشتغال به‌تحصیل فرزندان مجرد بالای ۲۵ سال را به شرکت آسماری ارائه دهید.

بیمه تکمیلی آسماری با پوشش کرونا؛ یک تیر و دو نشان

بیمه آسماری برای کاهش نیاز به استفاده از چند بیمه تکمیلی، بیمه کرونا و بیمه تکمیلی خانواده را به‌صورت همزمان عرضه کرده است. حتی برای افرادی که تحت پوشش بیمه اجباری قرار ندارند نیز بیمه مشاغل آزاد را ارائه می‌دهد. از طریق بیمه تکمیلی خانواده آسماری نه‌تنها امکان بهره‌مندی هم‌زمان از پوشش‌های بیمه تکمیلی و بیمه کرونا وجود دارد، بلکه‌می‌توان از خدمات یک بیمه تکمیلی دیگر نیز برخوردار شد.

با بیمه تکمیلی آسماری از بیمه‌های دیگر بی‌نیاز شوید

در این مقاله به پرسش «آیا می‌توان همزمان از چند بیمه تکمیلی استفاده کرد؟» پاسخ دادیم و شرایط بهره‌مندی از خدمات آن‌ها را شرح دادیم. نکات مهم، مدارک موردنیاز و مزایای استفاده از دو بیمه تکمیلی به‌صورت هم‌زمان در این مقاله نوشته شده است.

یکی از معتبرترین ارائه‌دهندگان بیمه تکمیلی در کشور، شرکت بیمه آسماری است که از سال ۱۳۹۱ فعالیت خود را در منطقه آزاد کیش آغاز کرده است. علاوه‌بر بیمه تکمیلی خانواده و بیمه تکمیلی شرکت‌ها، خدماتی مانند بیمه آتش‌سوزی، بیمه اتومبیل، بیمه دندان‌پزشکی، بیمه حوادث و بیمه مسافرتی به کاربران عرضه می‌شود. شماره تماس ۰۲۱۴۳۴۱۷ پل ارتباطی میان ما و شما عزیزان است. همکاران ما در واحد پشتیبانی آماده پاسخ به سوالات و شنیدن نظرات و پیشنهادات شما هستند.

آیا شما هم به‌صورت هم‌زمان از دو بیمه تکمیلی استفاده می‌کنید؟ در صورت تمایل، تجربیات خود را با کاربران دیگر آسماری در میان بگذارید.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=45007

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.