• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
1

آماده سرمایه گذاری کامل در حوزه برق و معادن کرمانشاه هستیم

  • کد خبر : 68348
  • 06 اردیبهشت 1402 - 19:10
آماده سرمایه گذاری کامل در حوزه برق و معادن کرمانشاه هستیم

مدیرعامل شرکت توسعه معادن و فلزات وزارت صمت گفت: آماده سرمایه‌گذاری کامل در حوزه برق و معادن کرمانشاه هستیم.

 به گزارش رویداد خبر به نقل از مهر، اردشیر سعد محمدی مدیرعامل شرکت توسعه معادن و فلزات وزارت صمت در جلسه جانمایی نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی و اکتشافات معادن کرمانشاه که با حضور نمایندگان وزارت صمت و نمایندگان استان کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی در استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: آماده سرمایه‌گذاری برای اکتشاف و بهره‌برداری از معادن فلزی استان کرمانشاه هستیم.

وی افزود: اگر ذخایر خوبی در اکتشافات اولیه حاصل شود سرمایه‌گذاری برای ایجاد واحدهای فراوری نیز در مراحل بعدی انجام می‌شود.

مدیرعامل شرکت توسعه معادن و فلزات وزارت صمت با اشاره به سرمایه گذاری برای ایجاد نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی، تصریح کرد: برق نیاز اصلی و ضروری کشور است و در روزهای نخست سال جاری شرکت نیروگاه کرمانشاه ثبت شد و هفته آینده اعضای هیئت مدیره آن مشخص خواهند شد و یک تیم حرفه‌ای و متخصص برای اجرای پروژه پای کار خواهند آمد.

سعد محمدی بیان کرد: بر اساس برآوردها مطالعات اولیه ۶ ماه زمان خواهد برد که انتظار داریم مدیریت استان و نمایندگان مجلس شورای اسلامی روند صدور مجوزهای قانونی را سرعت ببخشند و در این مسیر از تسهیلات بانکی استان استفاده نخواهیم کرد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه نیروگاه سیکل ترکیبی تأسیس خواهد شد اختصاص منابع گاز و آب باید از هم اکنون پیش بینی شود و مقدار دقیق آن به مدیران استان اعلام خواهد شد. مدیرعامل شرکت توسعه معادن و فلزات وزارت صمت گفت: زمین نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی با نظر کارشناسان به زودی انتخاب می‌شود و مکان‌هایی نیز معرفی شده که در دست بررسی است.

سعد محمدی اضافه کرد: اکتشافات معدنی که صورت می‌گیرد مقدار دقیق ذخایر معدنی در شهرستان‌ها را مشخص می‌کند.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=68348

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.