• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
1

آفیس ۲۰۲۱ معرفی شد – عرضه نسخه ویندوز و macOS تا پایان سال

  • کد خبر : 9606
  • 02 اسفند 1399 - 10:15
آفیس ۲۰۲۱ معرفی شد – عرضه نسخه ویندوز و macOS تا پایان سال

مایکروسافت به صورت رسمی از آفیس ۲۰۲۱ رونمایی کرد و تأیید کرد که این مجموعه در ادامه سال جاری میلادی عرضه خواهد شد.

Office 2021 مایکروسافت برای ویندوزهای ۳۲ بیت و ۶۴ بیت و کامپیوترهای macOS اپل عرضه خواهد شد و با یک بار پرداخت هزینه برای مجموعه اداری، قابل استفاده خواهد بود. این یعنی مایکروسافت آفیس جدید را در پلتفرم اشتراک Office 365 که زمان و انرژی زیادی را صرف آن کرده، عرضه نخواهد کرد. برای کاربرانی که تنها به مجموعه برنامه‌های آفیس نیاز داشته و قصد ندارند سرویس پولی آفیس۳۶۵ را خریداری کنند، این خبری خوبی خواهد بود.

قابلیت‌های جدید آفیس ۲۰۲۱

در حالیکه مایکروسافت هنوز جزئیات تمامی تغییراتی که قرار است در نسخه ۲۰۲۱ آفیس شاهد آنها باشیم را ارائه نکرده است، اعلام کرده که این برنامه از سیستم دارک مود یا همان تم تاریک پشتیبانی خواهد کرد و قابلیت Dynamic Arrays و XLOOKUP نیز به اکسل اضافه خواهد شد.

مایکروسافت امسال از Office LTSC (کانال سرویس‌دهی بلند مدت آفیس) نیز رونمایی کرده است که نسخه مخصوص بیزینس‌هایی است که به نسخه استاتیک این مجموعه نیازی ندارند. گفته می‌شود که این نسخه از برنامه در کنار قابلیت‌هایی مانند دارک مد، از امکاناتی برای استفاده افراد ناتوان نیز بهره می‎برد. طبق گفته مایکروسافت LTSC را می‌توان در دستگاه‌هایی استفاده کرده کاربری عادی نداشته و به عنوان مثال تا سال‌ها امکان دریافت آپدیت‌هایی که قابلیت‌های جدید را اضافه می‌کند را نداشته باشند.

هم آفیس ۲۰۲۱ و هم Office LTSC پس از عرضه برای مشاغل فقط تا ۵ سال قابل پشتیبانی خواهند بود و این در حالیست که پیش‌تر پشتیبانی مایکروسافت ۷ ساله بود. همچنین قیمت آفیس نسخه استاندارد و Professional Plus و همچنین هر کدام از برنامه‌های مجزا برای کاربران تجازی ۱۰ درصد بالاتر خواهد بود و برای باقی کاربران ثابت باقی می‌ماند.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=9606

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.