• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
0

آغاز کار دولت سیزدهم، پایان فساد و تبعیض در کشور

  • کد خبر : 27726
  • 01 آبان 1400 - 16:22
آغاز کار دولت سیزدهم، پایان فساد و تبعیض در کشور

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، در سفر خود به استان اردبیل، کنترل تورم، جهش تولید، ایجاد اشتغال و افزایش رفاه مردم را نقطه عطف دولت سیزدهم عنوان کرد و گفت: آغاز کار دولت سیزدهم، پایان فساد و تبعیض در کشور است.

 به گزارش رویداد خبر به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، حجت‌الله عبدالملکی در شورای اداری شهرستان گرمی گفت: بنای کار دولت سیزدهم، توسعه با تکیه بر ظرفیت‌های داخلی و آموزه‌های اسلامی است.
وی هدف از  سفرهای استانی دولت را در فرصت کوتاه پس از روی کارآمدن، به دست‌آوردن شناخت کافی برای اتخاذ تصمیمات مهم، محرومیت‌زدایی و توسعه متوازن در کشور اعلام کرد.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان این‌که، آغاز کار دولت سیزدهم، پایان فساد و تبعیض در کشور است، گفت: توسعه متوازن با نگاه و توجه بیشتر به مناطق محروم کلید خواهد خورد.
عبدالملکی تصریح کرد: کنترل تورم و جهش تولید، افزایش سطح رفاه مردم را به دنبال خواهد داشت.
وی در خصوص اجرای طرح‌های شرکت‌های اقتصادی زیرمجموعه این وزارتخانه در گرمی نیز گفت: عملیات اجرایی دو طرح تولید ظروف دارویی و دامپروری صنعتی شستا با سرعت هرچه بیشتر، انجام می شود.
عبدالملکی، با بیان اینکه ادامه روند محرومیت در منطقه گرمی پایان خواهد یافت، اضافه کرد: مشکل آب شهرستان گرمی در شورای اداری استان، به عنوان مصوبه سفر  طرح و حل خواهد شد.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=27726

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.