• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
1

آغاز همایش صنعت و چالش انرژی با سخنرانی مدیر عامل فولاد خراسان

  • کد خبر : 60581
  • 28 آذر 1401 - 15:54
آغاز همایش صنعت و چالش انرژی با سخنرانی مدیر عامل فولاد خراسان

اولین همایش چالش های انرژی در صنعت با نطق مدیر عامل شرکت مجتمع فولاد خراسان آغاز به کار کرد.

کسری غفوری که به عنوان نائب رئیس انجمن تولید کنندگان فولاد ایران سخنران آغازین این همایش بود ضمن خیر مقدم به حاضران بیان کرد: شرکت مجتمع فولاد خراسان از جمله مجموعه هایی است که بیشترین ضرر و زیان را از ناحیه قطع انرژی متحمل شده است.

مدیر عامل مجتمع فولاد خراسان اظهار امیدواری کرد در این همایش که با حضور خبرگان صنعت و انرژی به چالش های این حوزه در زمینه تأمین و بهینه سازی مصرف انرژی در کارخانجات فولادی و معدنی می پردازند، راهکار های مناسب و بنیادینی برای این موضوع ارائه و در تصمیم سازی ها و دیدگاه های جدید در این زمینه موثر افتد.

در این رویداد تخصصی بختیار معاون برنامه ریزی وزارت نیرو و بهرام سبحانی رئیس انجمن تولید کنندگان فولاد ایران نیز سخنرانی خواهند کرد.

به گفته مدیر عامل شرکت مجتمع فولاد خراسان این همایش تخصصی با محوریت هم‌افزایی دولت و تشکل‌ها برای رفع چالش انرژی در زنجیره معدن و فولاد در سه پنل تخصصی با موضوع، «ابعاد تأمین پایدار و سرمایه‌گذاری صنعت فولاد در حوزه انرژی»، «دیدگاه های جدید در اقتصاد انرژی صنعت فولاد» و «ارائه مدل‌های دانش‌بنیان تامین و ارتقاء بهره‌وری انرژی در فولاد و صنایع معدنی» برگزار می‌شود.
گفتنی است این رویداد تخصصی زیرنظر انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران با حضور مدیران شرکت‌های بزرگ فولادی، معدنی و نیروگاهی، معاونان و مدیران وزارتخانه‌های نفت، نیرو و صمت، شرکت ملی گاز، شرکت مدیریت شبکه برق، ایمیدرو و تشکل‌ها و تامین‌کنندگان برتر حوزه انرژی و متخصصان این حوزه در روز دوشنبه۲۸ آذر ماه از ساعت ۸ تا ۱۷ در هتل همای تهران در حال برگزاری است.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=60581

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.