• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
1

آغاز مسابقه جهانی استارتاپ ال‌جی برای جذب کسب‌وکارهای جدید در مرکز نوآوری این مجموعه

  • کد خبر : 23202
  • 13 شهریور 1400 - 18:23
آغاز مسابقه جهانی استارتاپ ال‌جی برای جذب کسب‌وکارهای جدید در مرکز نوآوری این مجموعه

ال‌جی الکترونیکس راه‌اندازی رقابت جهانی Mission for the Future را اعلام نمود که مسابقه ای برای استارتاپ‌ها در جهت شناسایی فناوری‌های نوآورانه و ایده‌های تجاری است تا راه را برای آینده هموار می کند. این مسابقه درواقع برنامه افتتاحیه LG NOVA است که یک مرکز نوآوری جدید در سیلیکون ولی و تیمی استراتژیک است که با همراهی ال‌جی و استارتاپ‌ها و کارآفرینان سعی دارد تا کسب‌وکارهای جدیدی ایجاد نموده و نوآوری های بیشتری را از بیرون به ال‌جی وارد کند.

Mission for the Future یک برنامه چالشی سالیانه است که طی نه ماه به جستجوی بهترین ایده‌ها، مفاهیم و کسب‌وکارهایی می‌پردازد که کیفیت زندگی را برای آینده‌ای سبزتر، هوشمندتر، سالم‌تر و متصل‌تر بهبود می‌بخشند. شرکت کنندگان منتخب این چالش با همکاری تیم LG NOVA کار روی طرح تجاری خود را برای سه تا شش ماه آغاز می‌کنند و فرآیند انتخاب فینالست ها در ماه مارس ۲۰۲۲ آغاز می‌گردد.

فینالیست‌های این رقابت چالش‌برانگیز فرصت همکاری با تیم LG NOVA مستقر در کالیفرنیا را خواهند داشت تا رشد آن‌ها را تسریع کرده و کسب‌وکار آن ها را به مرحله بعدی برساند و به‌طور بالقوه یک تجارت جدید را با ال‌جی راه‌اندازی ‌کنند. این شرکت قصد دارد تا ۲۰ میلیون دلار برای حمایت از منتخبان نهایی به شکل سرمایه‌گذاری، تأمین منابع، جذب سرمایه برای توسعه طرح‌های مفهومی و دسترسی به زیرساخت‌های جهانی ال‌جی و زنجیره تأمین آن باهدف ساخت کسب‌وکارهای مشترک با ال‌جی، اختصاص دهد.

طی این فرآیند، شرکت‌کنندگان در این چالش برجسته با ایده‌های تجاری منحصربه‌فرد این فرصت را خواهند داشت تا با ال‌جی و شرکای آن تعامل داشته باشند و به منابع شرکتی، منتورشیپ و برنامه‌های آزمایشی دست یابند تا بتوانند کسب‌وکار خود را رشد دهند.

رقابت ۲۲-۲۰۲۱ نوآوری‌هایی را برای سبک زندگی‌های فناورانه پیشرفته انتخاب خواهد نمود که به نفع مردم، جوامع و کره زمین بوده و بر ۵ مسیر اصلی متمرکز می باشد:

  • سلامتی هوشمند: رویکردهای مبتکرانه، دسترسی آسان و ابزارهایی برای تأمین کنترل بیشتر افراد بر مراقبت‌های بهداشتی خود در هر زمان و مکان، درنتیجه افزایش سلامت و تندرستی جوامع.
  • بهبود حمل‌ونقل : خدمات، راهکارها و ایده‌های تجاری جدیدی که به توسعه زیرساخت‌های حمل‌ونقل الکتریکی کمک کنند و استفاده از قدرت الکتریسیته برای ماشین‌ها و حمل‌ونقل را گسترش دهند.
  • سبک زندگی هوشمند: محتوا، خدمات، اپلیکیشن‌ها و تکنولوژی قابل‌استفاده در فضای خانه هوشمند، که به شکل بالقوه از پلتفرم ThinQ ال‌جی برای ساده‌سازی و بهبود شیوه زندگی روزمره بهره می‌برند.
  • متاورس: نوآوری‌هایی که با گیمینگ، فناوری‌های VR، AR و XR، بلاکچین، آواتارهای دیجیتال و مانند آن به ساخت دنیای دیجیتالی و اینترنت آینده کمک می‌کنند.
  • نوآوری‌های تأثیرگذار: یک مسیر باز برای دستیابی به موفقیت یا نوآوری‌های منطبق بر فلسفه نوآوری ال‌جی برای زندگی بهتر که تأثیر مثبت به سزایی بر مردم، جوامع و کره زمین می‌گذارند.

Dr. Sokwoo Rhee نایب‌رئیس ارشد نوآوری در ال‌جی الکترونیکس و رئیس LG NOVA می‌گوید: «چالش Mission for the Future به‌عنوان اولین گام LG NOVA در جهت نوآوری‌های بیرون از ال‌جی عمل می‌کند، زیرا با نوآوران و استارتاپ‌های سراسر جهان همکاری می‌کند تا ایده‌ها و کسب‌وکارهای مشترک را توسعه دهد. به زبان ساده، ال‌جی می‌خواهد تأثیرات مثبت اجتماعی خلق کند، و ما معتقدیم که دیدگاه‌های متنوع می‌توانند منجر به نوآوری‌های بهتر برای جوامع جهانی شوند. این به معنی تکنولوژی‌هایی برای زندگی پایدار، محصولات سازگار با محیط‌زیست، و به‌طورکلی جامعه‌ای فراگیر است. ما برای نجات جان‌ها، نجات زمین و خلق زندگی بهتر برای همه، نوآوری ایجاد خواهیم نمود.»

شیوه اجرای برنامه: فرآیند بررسی و انتخاب Mission for the Future

ثبت‌نام برای Mission for the Future از اول سپتامبر تا ۲۵ اکتبر ۲۰۲۱ در missionforthefuture.lgnova.com انجام خواهد گرفت و برندگان در ژوئن ۲۰۲۲ مشخص می‌شوند. درنهایت حداکثر ۱۰ شرکت عنوان فینالیست را از آن خودکرده و فرصت ساخت کسب‌وکارشان با همکاری ال‌جی را خواهند داشت.

ارزیابی‌های استارتاپ برای انتخاب First 50، از ۲۵ اکتبر تا ۳۱ دسامبر ۲۰۲۱ صورت خواهد گرفت که در آن حداکثر ۵۰ شرکت به منابع جهت کمک به رشد یک کسب‌وکار مشترک، ازجمله زیرساخت‌های تجاری اصلی، شبکه‌سازی با رهبران تکنولوژی جهانی، فرصت‌های منتورشیپ و همکاری دسترسی خواهند یافت. این گروه همچنین به شبکه شرکای تجاری ال‌جی، VC ها، برنامه‌های آزمایشی و دیگر سازمان‌های تأثیرگذار متصل می‌شوند تا فرصت‌های تجاری بیشتری کسب کنند.

تیم LG NOVA روند تعامل با استارتاپ‌های First 50 را از اول ژانویه تا مارس ۲۰۲۲ باهدف اعلام ۲۰ منتخب در پایان مارس ۲۰۲۲ ادامه خواهد داد. این گروه فرصت‌هایی برای دسترسی به سرمایه‌گذاران، زیرساخت‌های جهانی ال‌جی و سایر منابع تجاری بر اساس استراتژی و نیازهای رشد کسب‌وکار مشترک را خواهند داشت.

سپس تیم LG NOVA ده برنده برتر چالش (Top 10) را در پایان ژوئن ۲۰۲۲ انتخاب خواهد کرد و آن‌ها این فرصت رادارند تا با همکاری ال‌جی کسب‌وکار خود را بسازند و توسط سازمان جهانی این شرکت موردحمایت قرار گیرند.

در مورد اینکه LG NOVA چگونه نوآوری را برای آینده بهتر تقویت می‌کند، در www.lgnova.com بیشتر بیاموزید.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=23202

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.