• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
3

آغاز عملیات اجرایی اکتشافی در پهنه گناباد – بجستان

  • کد خبر : 60756
  • 30 آذر 1401 - 13:54
آغاز عملیات اجرایی اکتشافی در پهنه گناباد – بجستان

عملیات اجرایی اکتشافی در محدوده اکتشافی چاه مسی خراسان جنوبی در پهنه گناباد – بجستان آغاز شد.

 به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی مجتمع معدنی خراسان جنوبی، صفایی، نماینده مردم گناباد و بجستان در مجلس شورای اسلامی و همچنین نصیری فرماندار گناباد و رئیس اداره صمت گناباد در در این مراسم حضور یافتند.
نماینده مردم گناباد در این بازدید ضمن ابراز رضایت از فعالیت‌های انجام شده توسط شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران در استان خراسان رضوی، ابرازامیدواری کرد: با تسریع در روند این فعالیت‌ها به زودی شاهد نتایج امیدبخش در استان باشیم.
علیرضا جلالیان، مجری طرح‌های اکتشافی خراسان رضوی در این مراسم عنوان کرد: با عنایت به واگذاری پهنه اکتشافی گناباد بجستان به مساحت تقریبی حدود هزار کیلومتر مربع به شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران، اقدامات لازم جهت انجام مطالعات پی‌جویی و شناسایی در سطح پهنه مذکور انجام و منجر به شناسایی ۱۴ محدوده اکتشافی اولویت‌دار شد.
وی از اخذ ۵ فقره پروانه اکتشاف در محدوده‌های چاه مسی، کلاته آهنی، چیلار، کلاته رود گز و بی بی غیبی در سال جاری خبر داد و تصریح کرد: در این راستا برنامه‌ریزی‌های لازم جهت انجام اکتشافات تکمیلی در دستور کار این شرکت قرار گرفته و از ابتدای آذر ماه نسبت به جاده سازی‌های مورد نیاز، حفر ترانشه‌های اکتشافی و احداث سکوهای حفاری لازم در محدوده چاه مسی اقدام شد که منجر به حفر ۳۲ متر مغزه گیری در این محدوده شده است.
جلالیان همچنین خاطرنشان کرد: همزمان نیز تجهیز و آماده سازی محدوده چیلار جهت شروع عملیات اکتشافی در دست اقدام و در دو محدوده دیگر نیز در حال تهیه اسناد برگزاری مناقصه انتخاب پیمانکار هستیم.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=60756

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.