• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
0

آغاز توسعه همکاری های شرکت بیمه آسماری و پژوهشکده بیمه

  • کد خبر : 8901
  • 19 بهمن 1399 - 12:49
آغاز توسعه همکاری های شرکت بیمه آسماری و پژوهشکده بیمه

در جریان بازدید رئیس پژوهشکده بیمه و هیات همراه از شرکت بیمه آسماری، بر توسعه همکاری های دوجانبه و استفاده از فرصت های پژوهشی و علمی موجود برای طراحی محصولات جدید و افزایش هر چه بیشتر سطح خدمات تاکید شد.

 به گزارش رویداد خبربه نقل از روابط عمومی شرکت بیمه آسماری، علیرضا یزدان دوست مدیرعامل شرکت در این دیدار با ارائه گزارشی از عملکرد بیمه آسماری طی سال جاری، به دستاوردهای مهم آن در حوزه ارائه آموزش های هدفمند به شبکه فروش اشاره کرد و با بیان این که آموزش های ضمن خدمت و غیرحضوری سهم قابل توجهی در افزایش سطح دانش کارکنان داشته است، گفت: با پیاده سازی سامانه آموزش مجازی (LMS) بیمه آسماری بسیاری از نیازهای علمی نمایندگان، شعب و پرسنل شرکت را برآورده نموده است .
وی همچنین به تشکیل کمیته آموزش و انجام فرایند نیازسنجی آموزشی در حوزه کارکنان، نمایندگان و شعب شرکت بیمه آسماری اشاره کرد و با بیان این که از محتواهای آموزشی به روز رسانی شده برای آموزش استفاده می شود، خاطرنشان کرد: حجم اطلاعات و داده های در اختیار پژوهشکده بیمه بسیار قابل توجه است و می توان برای ارتقای سطح فعالیت های آموزشی از این محتواها نیز بهره برد.
دکتر حمید کردبچه رئیس پژوهشکده بیمه نیز در این بازدید با قدردانی از خدمات شرکت بیمه آسماری به صنعت بیمه، خدمات انجام شده در حوزه آموزش کارکنان و شبکه فروش این شرکت را قابل تقدیر دانست و گفت: شرکت بیمه آسماری می تواند به افزایش غنای پژوهش های در حال انجام در پژوهشکده بیمه کمک کند.
وی با استقبال از پیاده سازی سیستم آموزش از راه دور در شرکت بیمه آسماری، این اقدام را روشی موثر برای افزایش سرعت و کیفیت انتقال دانش ارزیابی و خاطرنشان کرد: پژوهشکده بیمه آمادگی دارد محتوای آموزشی و پژوهشی موجود را در اختیار همه شرکت های بیمه از جمله شرکت بیمه آسماری قرار دهد.
در ادامه، رئیس پژوهشکده بیمه به همراه دکتر «لیلی نیاکان» معاون پژوهشی و دکتر «اسماء حمزه» سرپرست دفتر ارتباط با صنعت پژوهشکده در خصوص زمینه های مختلف همکاری مشترک پژوهشکده و بیمه آسماری اظهار نظر نمودند .

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=8901

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.