• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳

اخبار ویژه

مشارکت فعال بانک سامان در نمایشگاه ایران بیوتی تقدیر از نیروهای مسلح کشور بابت عملیات غرور آفرین وعده صادق/ ارزش آفرینی برای مشتریان رویکردی مهم بمنظور تحقق راهبرد مشتری محوری در این بانک است انعقاد تفاهم نامه همکاری مشترک میان پژوهشکده بیمه و شرکت خدمات توسعه زرآتیه مهر ایرانیان روان سازی فرایندهای بیمه ای و مردمی شدن آن در راس سیاست های نهاد ناظر قرار دارد برگزاری کمیته انتصابات اداره امور شعب شرق تهران با حضور قائم مقام مدیر عامل اعطای تسهیلات مسکن روستایی به ۲۴ هزار و ۹۴۱ واحد مسکونی به مبلغ ۴ هزار و ۴۹۷ میلیارد تومان در سال ۱۴۰۲ طرح توسعه پروژه «تبادل الکترونیک نسخ دارویی» بیمه تجارت‌نو عملیاتی شد پیشتازی بانک ملی ایران در واگذاری ها با ثبت رکوردهای جدید توسط آینده پویا سقف مهربانی در بانک ملی ایران بلند است/ متقاضیان وام بخوانند مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران از مرز ۱۷ میلیون نفر عبور کرد شرکت واسپاری توسعه تعاون از فرد محوری به رویکرد مشارکتی تغییر رویه داده است

1

آغاز به کار کارگاه « توسعه مهارت های آموزشی و هم اندیشی » بانک ملی ایران در مشهد مقدس

  • کد خبر : 49366
  • 15 تیر 1401 - 14:00
آغاز به کار کارگاه « توسعه مهارت های آموزشی و هم اندیشی » بانک ملی ایران در مشهد مقدس

کارگاه دو روزه « توسعه مهارت های آموزشی و هم اندیشی » بانک ملی ایران در مشهد مقدس آغاز به کار کرد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از  روابط عمومی بانک ملی ایران، عباس شفیعی رئیس هیات مدیره بانک در این مراسم که محمد شیریجیان  عضو هیات عامل و معاون برنامه ریزی و تحول، فرهاد معقول عضو هیات عامل و معاون منابع انسانی ، محمد رضایی رئیس اداره کل سرمایه انسانی ، حامدرضا فقیهیان رئیس اداره کل تحقیقات و مدیریت استراتژیک ، معاونان و کارشناسان آموزش ادارات امور سراسر کشور  حضور داشتند، گفت: فرایند «یادگیری» پیوسته و پایدار است و هیچ کارمندی نباید تا آخرین لحظه خدمت، از آموزش بی نیاز باشد.

 شفیعی تاکید کرد: نیروهای انسانی در سازمان بزرگی مانند بانک ملی ایران باید بیاموزند که چگونه خود را با تغییرات سریع بانکداری نوین ، تطبیق داده و چابک تر از قبل عمل کنند.

وی افزود: جایگاه بانکداری در کشور ما متعالی است اما باید نحوه فعالیت های این حوزه با دریافت آموزش های جدید، به روز رسانی شود . 

رئیس هیات مدیره بانک ملی ایران گفت: راز توسعه یک سازمان در سرمایه انسانی تاب آور و آموزش دیده و به دنبال آن اجرای روش های جدید در حوزه های کاری مختلف است.

وی تاکید کرد: انعطاف پذیری کارکنان در مقابل تغییرات پر سرعت تکنولوژی بانکداری و آموزش پذیری آنها، لازمه حیات سازمان ها در دنیای امروز است.

شفیعی در پایان ضمن تاکید بر اینکه بخش آموزش بانک در سال های اخیر با سرعت قابل قبولی با برنامه های کلان مدیریتی و تکنولوژی های نوین آموزشی همراه شده است، خواستار همسان سازی خدمات بانکی و رفتارهای سازمانی متناسب با تغییر نوع مخاطبان و ذایقه های نسل جدید شد.

مهدی لطیفی رئیس اداره کل آموزش نیز در این کارگاه، رویه های آموزشی موجود در بانک را همسو با اهداف کلان مدیریتی و کاربردی کردن آن دانست و گفت: کارشناسان این بخش، جدیدترین شیوه های آموزشی و بهترین اساتید را در دوره های آموزشی به کار می گیرند تا اثربخشی نهایی این فرایند در عملکرد بانک به خوبی نمایان شود .

وی افزود: مهم ترین هدف آموزش نیروی انسانی اعمال تغییرات سریع در بانک ملی ایران همراستا با تغییرات گسترده بانکداری در جهان است. 

حمید صفای نیکو ، رئیس اداره امور شعب استان خراسان رضوی نیز در این مراسم گزارشی از عملکرد این اداره امور شعب ارائه کرد .

گفتنی است در نخستین روز این کارگاه، دغدغه های آموزشی کارکنان مطرح و مورد نقد و بررسی قرار گرفت . در روز دوم برگزاری این همایش نیز اساتید برجسته در پنل های تخصصی حضور یافته و چشم انداز و ضرورت های آموزش نیروی انسانی در بانک ملی ایران، با همفکری و تبادل تجربه معاونان و کارشناسان آموزش در سراسر کشور مورد بررسی و بازنگری قرار می گیرد.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=49366

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.