• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
2

آغاز به کار غرفه پست بانک ایران در نمایشگاه اینوتکس۲۰۲۳ با پریایی چهار پیشخوان پاسخگویی

  • کد خبر : 69090
  • 19 اردیبهشت 1402 - 16:19
آغاز به کار غرفه پست بانک ایران در نمایشگاه اینوتکس۲۰۲۳ با پریایی چهار پیشخوان پاسخگویی

همزمان با ۱۹ اردیبهشت و نخستین روز برپایی نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۳، غرفه پست بانک ایران آغاز به کار کرد و با برپایی چهار پیشخوان پاسخگویی به استقبال بازدیدکنندگان این نمایشگاه رفت.

به گزارش رویداد خبر به نقل از اداره کل روابط عمومی پست بانک ایران، میزهای پاسخگویی، بانکداری الکترونیک و شرکت سکه، بازاریابی و تامین مالی طرح‌های نوآورانه، خدمات ارزی و صرافی فراز اعتماد و امور سهام و روابط عمومی، پاسخگوی سوالات بازدیدکنندگان نمایشگاه خواهند بود.
همچنین، رونمایی از سامانه اینترنت بانک جدید و کتاب ظرفیت‌ها و عملکرد پست بانک ایران برای ارائه خدمات به شرکت‌های دانش بنیان از دیگر برنامه‌های غرفه بانک در دومین روز برگزاری اینوتکس خواهد بود.
همچنین در مدت چهار روز برگزاری نمایشگاه، کارگاه‌های آموزش خدمات ارزی، آشنایی با اینترنت بانک، حساب‌های وکالتی و بورس کالا، معرفی ظرفیت‌های بانک برای شرکت‌های دانش‌بنیان، نشست با استارتاپ‌ها و شرکت‌های فناوری و نوآوری از دیگر برنامه‌هایی است که در سه نوبت صبح، بعد از ظهر و عصر برای علاقمندان برگزار می‌شود.
 مسابقه آشنایی با پست بانک ایران، شناسایی و ثبت اطلاعات شرکت‌های دانش‌بینان، معرفی طرح‌ها و اپلیکیشن‌های شرکت‌های فناوری، نوآوری و استارتاپ‌ها، نظر سنجی از مشتریان و مراجعه کنندگان و برگزاری جلسه با مدیران شرکت‌های استارتاپ آپی و دستگاههای متولی از دیگر برنامه‌های غرفه بانک در مدت برگزاری نمایشگاه خواهد بود.
بر اساس این گزارش، نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۳ به مدت چهار روز از ۱۹ الی ۲۲ اردیبهشت با حضور استارت آپها و شرکت‌های دانش‌نیان در پارک فناوری پردیس برگزار می‌شود و پست بانک ایران به عنوان حامی این نمایشگاه با برپایی غرفه حضوری فعال خواهد داشت.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=69090

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.