• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
0

آئین گرامیداشت هفته پژوهش در پست بانک ایران با حضور رئیس هیات مدیره بانک برگزار شد

  • کد خبر : 60193
  • 23 آذر 1401 - 13:36
آئین گرامیداشت هفته پژوهش در پست بانک ایران با حضور رئیس هیات مدیره بانک برگزار شد

آئین گرامیداشت هفته پژوهش پست بانک ایران در راستای ارتقاء جایگاه پژوهش و فناوری در تحقق اهداف عالی بانک، صبح امروز ۲۳ آذرماه ، با حضور سیداصغر جلیلی نیا رییس هیات مدیره، معاونین، مدیران ستادی به صورت حضوری و مدیریت شعب استان‌ها و مناطق به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی پست بانک ایران، در ابتدای این آئین پیام تبریک دکتر بهزاد شیری مدیر عامل بانک به مناسبت هفته پژوهش در راستای اهمیت امر پژوهش در حوزه اقتصاد و بانکداری نوین توسط سیدرحمان حسین پور رییس اداره کل روابط عمومی قرائت شد.
بر اساس این گزارش: حسین ملک معاون توسعه سرمایه انسانی و پشتیبانی بانک با اشاره به اهمیت امر تحقیق و توسعه در سطح بانک تصریح کرد: بانک ها و سازمانهای دولتی مکلف شدند بخشی از هزینه های خود را به طرح های پژوهشی جهت ارتقاء کسب و کار و تولید خدمات و کالا اختصاص دهند.
اسماعیل عسگری رئیس اداره کل توسعه بانکداری الکترونیک نیز در این مراسم به ارائه گزارش در خصوص؛ سند دیجیتال، همراه بانک (همپا) ، بانکداری باز، اینترنت شراکتی، دسترسی اتباع خارجی به اینترنت بانک و همراه بانک، درگاه پرداخت اقساط و سیگما کارت پست بانک ایران پرداخت.
در ادامه، جلیلی نیا در خصوص نقش پژوهش در توسعه سرویس ها و خدمات بانک، جذب ایده‌های نوآورانه و تقویت خلاقیت‌های فکری و بهره مندی از دانش و توان علمی پژوهشگران برای ارتقاء جایگاه بانک در نظام بانکی کشور مطالبی را ارائه کرد و افزود: پروژه های پژوهشی باید همسو با برنامه ریزی و استراتژی بانک باشد.
بر اساس این گزارش، احمدعلی اشتری نژاد رئیس اداره کل آموزش و تحقیقات بانک نیز به تبیین دستاوردهای پژوهشی در پست بانک ایران طی سالهای ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ پرداخت.
گفتنی است: در پایان آئین مذکور، نمایشگاه مجازی پست بانک ایران در حوزه پژوهش افتتاح شد.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=60193

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.