• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
0

آئین معارفه سرپرست اداره کل شعب بیمه ایران استان اصفهان و سرپرست مهمانسرای عباسی برگزار شد

  • کد خبر : 61615
  • 13 دی 1401 - 14:06
آئین معارفه سرپرست اداره کل شعب بیمه ایران استان اصفهان و سرپرست مهمانسرای عباسی برگزار شد

آئین تودیع و معارفه سرپرست اداره کل شعب استان اصفهان و سرپرست مهمانسرای عباسی بعداز ظهر روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۹/۳۰ با حضور جمعی از معاونین محترم مدیر عامل و مدیران ستادی شرکت سهامی بیمه ایران، مدیران و روسای شعب استان، رییس و اعضای هیات مدیره انجمن صنفی امور نمایندگان استان و شهرستان ها و جمعی از مقامات استانی برگزار شد.

دراین مراسم دکتر خدامی، معاون حقوقی و هماهنگی امور استان ها و شعب و نمایندگی ها، با تقدیر از زحمات مدیر کل سابق استان از تلاش مستمر اخوندی در دنبال کردن مسائل کاری، نیروی انسانی و حوزه فنی علی الخصوص پیگیری های ایشان در بحث بازسازی ساختمان های اداری شعب قدردانی نمود و از حساسیت ویژه مدیران بیمه ایران به مهمانسرای عباسی خبر داد.
در ادامه مجتبی آخوندی مدیر کل سابق شعب استان اصفهان ضمن عرض خیر مقدم به حضار، در سخنانی از توفیق خدمت هشت سال و هشت ماهه خود درجایگاه مدیر استان، خاطر نشان کرد، ایام بسیار خوبی را با همکاران شریف و شبکه فروش پرتلاش استان پشت سر گذاشته است.
وی با بیان موفقیت های کسب شده در طول این دوره مدیریت، این نکته را یادآور شد که پرتفوی ۳۶۸ ملیارد تومانی پایان سال ۹۲ استان اصفهان، در پایان سال ۱۴۰۰ به عدد ۲۰۰۰ ملیارد تومان و مانده عملکرد استان نیز از ۹۴ میلیارد تومان به ۷۰۷ ملیارد تومان افزایش یافته است و این امر را حاصل زحمات و تلاش همکاران در سطح استان دانست و هدف گذاری استان را نیل به پرتفوی ۲۶۰۰ ملیارد تومانی در پایان سال ۱۴۰۱ اعلام کرد و افزود با توجه به تمهیدات فراهم شده و با عنایت به آمار ۸ ماهه سال ۱۴۰۱ با همراهی همکاران محترم و شبکه فروش توانمند استان با   فائضی زاده رسیدن به این هدف به سادگی امکان پذیر است.
وی همچنین از ماموریت محول شده در پست سرپرست مهمانسرای عباسی، برای پاسداشت از این گنجینه گرانبها و ارزشمند که به عنوان یک موزه ملی و نگین انگشتری گردشگری ایران محسوب می شود اعلام آمادگی نمود.
در ادامه ارشاد فائضی زاده سرپرست اداره کل جدید شعب استان در سخنانی با قدردانی از اعتماد، حمایت، هدایت و توجه مدیرعامل و رییس هیات مدیره و مدیران عالی شرکت به ایشان ، از حضور خود در استان اصفهان ابراز دلگرمی و خوشبینی نمود.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=61615

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.