• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
2

آئین تجلیل از ۱۹۳ مسئول باجه بانکی روستایی برتر ، افتتاح ۲۸ باجه بانکی روستایی و رونمایی از ۴ خدمت جدید باجه ها برگزار شد

  • کد خبر : 52808
  • 03 شهریور 1401 - 18:00
آئین تجلیل از ۱۹۳ مسئول باجه بانکی  روستایی برتر ، افتتاح ۲۸ باجه بانکی روستایی و رونمایی از ۴ خدمت جدید باجه ها برگزار شد

همزمان با سوم شهریور و روز باجه های بانکی و دومین روز هفته دولت ، با حضور مدیرعامل ، اعضای هیات مدیره و مدیران پست بانک ایران به صورت حضوری و مدیران شعب استان ها و مناطق تهران به صورت ویدئو کنفرانس ، از ۱۹۳ نفر از مسئولان باجه های بانکی روستایی برتر تجلیل، ۲۸ باجه بانکی روستایی افتتاح و از چهار خدمت جدید برای باجه ها رونمایی شد.

 به گزارش رویداد خبر به نقل از اداره کل روابط عمومی پست بانک ایران، در این مراسم که با حضور ۳۲ مسئول باجه بانکی روستایی برتر از مدیریت شعب استان‌ها و مناطق استان تهران برگزار شد، علیرضا واحد پور مدیر امور استانهاها و  بازاریابی گزارشی از عملکرد یکساله باجه های بانکی و نحوه انتخاب باجه های برتر ارائه کرد. 
در ادامه مراسم مسئولان بانکی روستای  شهر آباد از استان خراسان رضوی و تیرانچی از استان اصفهان به نمایندگی از سایر باجه ها به ارائه تجربیات ، دلایل موفقیت و پیشنهادات خود پرداختند‌.
پس از آن سه باجه بانکی روستایی ده شمس بزرگ با تحت پوشش قرار دادن پنج روستا در استان آذربایجان غربی، بوالخیر با تحت پوشش قرار دادن ۷۵۰۰ نفر در هفت روستا در استان بوشهر و باشماق در استان کردستان با تحت پوشش قرار دادن جمعیتی بالغ بر پنج هزار نفر در فاصله ۳۵ کیلومتری شهرستان‌ مریوان با برقراری ارتباط ویدئو کنفرانس و دستور دکتر شیری افتتاح شدند. 
در این مراسم،خدمت اعطای تسهیلات خرد در باجه ها از طریق برقراری ارتباط ویدئو کنفرانس با باجه روستایی شادباد استان آذربایجان شرقی، صدور حواله ساتنا و صدور کارت بانکی برای حساب تنخواه گردان باجه ها به صورت سراسری و نسخه جدید همراه بانک (با نام جدید همپا) با امکان مدیریت چک های صیادی و صدور حواله ساتنا در باجه ها با برقرای ارتباط ویدئو کنفرانسی با باجه فولاد محله استان سمنان و با دستور مدیر عامل پست بانک ایران رونمایی شد.
بر اساس این گزارش، هیات مدیره بانک به پاس قدردانی از ۳۲ باجه بانکی برتر حاضر در مراسم، مجوز اعطای ۲۰ فقره تسهیلات را به مشتریان هر یک از آنها صادر کرد. 
در این مراسم بهزاد شیری مدیرعامل پست بانک ایران برای حاضرین در خصوص سهم اقتصاد روستایی در اقتصاد ملی ، نقش باجه ها در این زمینه و رویکرد کیفی سازی خدمات بانک سخنرانی و رهنمودهایی برای پیشبرد اهداف بانک ارائه کرد.
در پایان مراسم لوح تقدیر با امضای مدیر عامل پست بانک ایران به ۳۲ نفر از مسئولان باجه های برتر اهداء شد‌.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=52808

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.