• امروز : پنج شنبه - ۱۹ مهر - ۱۴۰۳

اخبار ویژه

همکاری بیمه ایران و نیروی انتظامی در راستای ارتقای فرهنگ ایمنی / هوش مصنوعی و آموزش، راهکارهای نوین برای کاهش حوادث رانندگی مابه‌التفاوت سود قطعی و علی‌الحساب سپرده‌های سرمایه‌گذاری سال ۱۴۰۲ بانک سینا به حساب سپرده‌گذاران واریز شد تشریح برنامه جامع بانک درخصوص افزایش درآمد ارزی چالش ها و چشم انداز خدمات ارزی بانک بانک پارسیان قریب به سه همت تسهیلات قرض‌الحسنه در نیمه نخست سال جاری پرداخت کرد / گام بلند بانک پارسیان درکاهش دغدغه‌های ازدواج جوانان و معیشت خانواده‌ها راه اندازی نخستین قرارداد اختیار معامله صندوق طلای مبتنی بر شمش طلا  عملکرد بیمه معلم در مراسم اربعین درخشان بود برگزاری دوره تخصصی بیمه‌های مهندسی با هدف ارتقای مهارت‌های کارشناسان بیمه میهن در راستای بهبود فضای کسب و کار و کاهش مداخله در بنگاهداری شرکت‌های بیمه بیمه معلم حامی رویداد علمی دانشگاه علامه طباطبایی شد شفافیت قیمت و رشد صادرات زعفران از مسیر بورس کالای ایران

2

​همایش تحول‌آفرین «پرداخت الکترونیک سپهر» در دل بانکداری مدرن

  • کد خبر : 94896
  • 05 مهر 1403 - 16:41
​همایش تحول‌آفرین «پرداخت الکترونیک سپهر» در دل بانکداری مدرن

سومین همایش دفاتر استانی شرکت «پرداخت الکترونیک سپهر» با هدف ارائه عملکرد شرکت و ترسیم اهداف آتی، چهارم مهرماه در هتل فردوسی تهران با حضور محسن سیفی، مدیرعامل بانک صادرات ایران، حمزه آقابابایی، مدیرعامل شرکت «پرداخت الکترونیک سپهر» و دیگر مدیران و کارکنان مجموعه برگزار شد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، محسن سیفی، ضمن تقدیر از عملکرد «پرداخت الکترونیک سپهر» گفت: براساس گزارش‌های مستمر از شرکت‌های ابزاری، «پرداخت الکترونیک سپهر» همواره عملکرد رو به رشدی داشته که ماحصل تلاش مدیران و همکاران در بخش‌های مختلف مجموعه است اما نباید به این شرایط اکتفا کرد و همانگونه که بانک صادرات ایران جزء سه بانک اول کشور است، طبیعتا PSP زیرمجموعه نیز باید در این جایگاه باشد.
وی خاطرنشان کرد: نگاه تحولی در بانک صادرات ایران مبتنی بر تغییر بانکداری سنتی به بانکداری مدرن لازمه دنیای مدرن است و کسب‌وکار شبکه بانکی نیز یکی از تحولات مدرن محسوب می‌شود و برخلاف گذشته بانک‌ها رقیب نیستند بلکه شرکت‌های فناوری اطلاعات در بانکداری خرد با هم رقابت دارند.
سیفی ادامه داد: در حوزه سرویس‌های پرداخت نیز تغییرات شگرفی پیش‌رو است چراکه نظام پرداخت در دنیا تغییر کرده‌است.

مدیرعامل بانک صادرات ایران در مورد نقش شرکت‌های ابزاری گفت: سودآوری شرکت‌های ابزاری نظیر «پرداخت الکترونیک سپهر» تا زمانی ارزشمند خواهد بود که در راستای اهداف بانک صادرات ایران باشد که خوشبختانه تاکنون این اتفاق رخ داده‌است.
وی افزود: علاوه بر تلاش مدیران و کارکنان پرداخت الکترونیک سپهر، بخشی از موفقیت مجموعه مرهون بازاریابی بانک صادرات ایران است که حضور در صنعت خودروسازی نقش بالایی در این زمینه داشته‌است و از همین‌رو انتظار می‌رود در قبال بسترسازی بانک، این شرکت نیز در کنار بازاریابی و ارتقای عملکرد مجموعه، توسعه بانک صادرات ایران را نیز در دستور کار خود قرار دهد.
سیفی اظهار داشت:‌ بانک صادرات ایران توانست در سال گذشته ۲۷۰ هزار میلیارد تومان منابع جذب کند که رکورد بی‌سابقه در شبکه بانکی کشور است و در نتیجه اهتمام به بانکداری خرد و شرکتی به‌دست آمده اما کسب‌وکار اصناف مغفول مانده ‌است که پرداخت الکترونیک سپهر می‌تواند در کسب‌وکارهای متوسط بسیار موفق عمل کند و یاریگر بانک صادرات ایران باشد.
مدیرعامل بانک صادارت ایران در پایان از مجموعه پرداخت الکترونیک سپهر، تکریم مشتری و توجه به بازار رقابتی را به عنوان سرلوحه فعالیت‌های شرکت خواستار شد.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=94896

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.