• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
1

۹ دی برای کشور بصیرت و نصرت به ارمغان آورد

  • کد خبر : 33753
  • 09 دی 1400 - 7:52
۹ دی برای کشور بصیرت و نصرت به ارمغان آورد

۹ دی سال ۸۸ مصادف با اتفاق بی نظیری در تاریخ کشورمان است؛ سالی که انقلاب اسلامی روز‌های پر فتنه‌ای را پشت سر گذاشت و عرصه‌ای شد برای اثبات دوباره یکپارچگی ملت ایران و یقینا می‌توان گفت این روز از لحاظ مشارکت و حضور مردم سراسر ایران در همه شهر و روستا‌ها منحصر به فرد بود.

به گزارش رویداد خبر به نقل از پاکسان نیوز: حسن بقائی مدیرعامل شرکت پاکسان در سالروزحماسه نه دی ضمن تبریک این روز به همه هموطنان شریف و فهیم ایران گفت: ۹دی سال ۸۸ مصادف با اتفاق بی نظیری در تاریخ کشورمان است؛ سالی که انقلاب اسلامی روز‌های پر فتنه‌ای را پشت سر گذاشت و عرصه‌ای شد برای اثبات دوباره یکپارچگی ملت ایران و یقینا می‌توان گفت این روز از لحاظ مشارکت و حضور مردم سراسر ایران در همه شهر و روستا‌ها منحصر به فرد بود.
بی شک زمانی که حضور پر شمار مردم و آمدن ملت به عرصه میدان برای براندازی فتنه، چون موج، خروشان می‌شود به این معناست که مردم برای امام خویش به مرحله بصیرت پا گذاشته‌اند و چنین خیل عظیمی با وحدت کلمه برای تداوم حکومت جمهوری اسلامی، قدرت، نصرت و بصیرت به ارمغان می‌آورد.
روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، دستان دشمنان ایران را خالی از توطئه کرد و آن قدرتنمایی در عرصه میدان در ۹ دی ماه این بازدارندگی را برای ما به ارمغان آورد و به همه دشمنان گوشزد کرد که مردم هیچگاه اجازه نمی‌دهند کسی در هر کسوت و لباس سیاسی به مقدسات و ارزش‌های والای آنان بی احترامی کند.
این روز را به همه ایرانیان دوستدار وطن، هوشیاران همیشه در صحنه و جان برکفان ولایتمدار تبریک و تهنیت می‌گویم و امیدوارم رهروان صدیقی در راه همه شهدا و عاشقان ایران اسلامی باشیم و پرچم میهن عزیزمان را بر بلندترین قله‌های افتخار به اهتزاز در آوریم.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=33753

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.