• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
5

۴۷۲ شغل در ۳۳ واحد صنعتی خراسان جنوبی ایجاد شد

  • کد خبر : 862
  • 27 مهر 1399 - 13:39
۴۷۲ شغل در ۳۳ واحد صنعتی خراسان جنوبی ایجاد شد

بیرجند – رویداد خبر – سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی گفت: با صدور پروانه بهره‌برداری برای ۳۳ واحد صنعتی در سال جاری برای ۴۷۲ نفر به صورت مستقیم در استان اشتغال ایجاد شد.

عباس جرجانی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: نیمه نخست امسال ۳۳ فقره پروانه بهره‌برداری صنعتی در استان خراسان جنوبی صادر شد که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۶۵ درصد رشد را نشان می‌دهد.

وی بیان کرد: برای صدور این تعداد پروانه بهره‌برداری سه هزار و ۸۴۷ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری صورت گرفته که این میزان نیز حدود ۴۷۰ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد داشته است.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی عنوان کرد: این پروانه‌های بهره برداری برای تولید محصولاتی از قبیل کنسانتره زغالسنگ، ماسک، پودر بنتونیت، فیلتر هوا، محصولات پلاستیکی و محصولات کانی غیرفلزی صادر شده است.

وی پیش از این گفته بود: ۵۸ فقره مجوز معدنی نیمه نخست امسال در این استان صادر و زمینه اشتغال ۸۰ نفر به صورت مستقیم فراهم شد.

جرجانی افزود: ۶ ماه اول سال جاری ۱۴ فقره پروانه بهره‌برداری معدنی، ۹ فقره گواهی کشف و ۳۵ فقره پروانه اکتشاف در خراسان جنوبی صادر شده است.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=862

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.